دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در آستانه چهارشنبه سوری تاکید کرد:

برخورد جدی و قضایی با هنجارشکنان‌چهارشنبه سوری در شهرستان دماوند

رودهن (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از صدور دستور قضایی برای برخورد قاطع با هنجارشکنان چهارشنبه سوری در شهرستان دماوند در راستای حفظ سلامتی، آرامش و امنیت عموم ‌مردم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برخورد جدی و قضایی با هنجارشکنان‌چهارشنبه سوری در شهرستان  دماوند

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند مرتضی‌طهماسبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند اظهار کرد: چهارشنبه‌سوری، سنتی دیرینه و بسیار آیینی و زیبا در بین مردم ایران است که در سال‌های اخیر با هنجارشکنی‌های غیرمتعارف و به خطر افتادن جان افراد همراه شده است.

وی افزود: در همین راستا، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است و هشدار‌های لازم به نیروهای انتظامی و امنیتی داده شده است، مجموعه قضایی در ارتباط با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در کنار عوامل امنیتی و انتظامی حضور و نظارت دارد.

طهماسبی تصریح کرد: از خانواده‌ها می‌خواهیم که برای پیشگیری از حوادث احتمالی، مراقب فرزندان خود باشند و در این روز رفت و آمدها و رفتارهای آنان را بیشتر تحت کنترل و نظارت قرار دهند تا جلوی بسیاری از آسیب‌های احتمالی را بتوانند بگیرند.

دادستان عمومی انقلاب شهرستان دماوند از صدور دستورات قضایی جهت برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال خبر داد و تاکید کرد: با کسانی که در چهارشنبه آخر سال مخاطرات جانی برای مردم به وجود آورند و مخل نظم و آرامش مردم شوند،برخورد جدی و قاطعانه خواهد شد، در این راستا،اگر افرادی دست به جرم و تخلفی بزنند، تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت می‌مانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار