اعزام معلمان نمونه کشوری استان خراسان شمالی به عتبات عالیات

یکی از شاخص‌ترین برکات سفربه عتبات عالیات، ارتقاء و رشد فضای معنوی در مدارس است

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت معلمان نمونه سال ۱۴۰۰ خراسان شمالی، توسط سازمان دانش‌آموزی، به عتبات عالیات اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
یکی از شاخص‌ترین برکات سفربه عتبات عالیات، ارتقاء و رشد فضای معنوی در مدارس است

ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی درنشست صمیمانه بدرقه معلمان نمونه استان به عتبات عالیات اظهار کرد: با توجه به دستور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اعزام معلمان نمونه سال ۱۴۰۰ به عتبات عالیات، این سفر پر خیر و برکت انجام گرفت.

ابوالقاسم اکبری افزود: این معلمان نمونه در آستانه سال نو، به مدت 9 روز از تاریخ 20 الی 29 اسفند به همت سازمان دانش آموزی، به اماکن مقدسه در کربلای معلی، نجف، کاظمین و سامراء برای زیارت سفر خواهند کرد.

اکبری در ادامه عنوان کرد: با توجه به ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، این سفر برکات زیادی را برای همکاران در بر خواهد داشت که می توان به یکی از شاخص ترین این برکات، ارتقاء و رشد فضای معنوی در مدارس است.

مدیر سازمان دانش آموزی در ادامه این نشست، ضمن ارائه گزارش اجمالی از نحوه روند انتخاب واعزام معلمان نمونه این استان، گفت: تعداد 4 نفر از استان خراسان شمالی برای این سفر اعزام شدند.

کنعانی خاطر نشان کرد: تکریم همه همکاران علی الخصوص، معلمان نمونه وفعالین حوزه تربیت اسلامی دانش آموزان از اولویت‌های مهم سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش است.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار