فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

برگزاری راهپیمایی بزرگ خانوادگی در هفته ناجا در کرمانشاه

به گزارش خبر گزاری پانا : فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: دوازدهم مهر ماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی راهپیمایی بزرگ خانوادگی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

سردار کریم کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در کرمانشاه اظهار کرد: امسال شعار هفته نیروی انتظامی "اقتدار پلیس در سایه مردم‌‌داری، قانون مداری و روزآوری" انتخاب شده است.

وی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از سیزدهم مهرماه افزود: برای هر روز این هفته یک شعار خاص انتخاب شده است که متناسب با این شعارها برنامه‌هایی در سطح استان برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی راهپیمایی خانوادگی ساعت 7 صبح روز جمعه 12 مهرماه در طاقبستان انجام می‌شود که با برگزاری مراسم دعا در مزار شهدای گمنام پارک کوهستان همراه است.

وی با اشاره به صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در آغاز هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: در بزرگداشت این هفته همایش‌های مختلفی برگزار می‌شود که می‌توان به همایش با اصناف مرکز استان، همایش همیاران محله و پلیس و همایش بهیاران با پلیس اشاره کرد.

کشوری افزود: دیدارهای مختلفی در محلات، مدارس و مساجد سطح استان کرمانشاه با توجه به شعار روزهای هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پایان هفته نیروی انتظامی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و شرکت گسترده کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه در برنامه قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار