در نمایشگاه رصتا؛

ایرانصدا دومین دوره تست گویندگی را برگزار کرد

تهران (پانا) - همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر(رصتا)، ایرانصدا در نمایشگاه بین المللی تهران آزمون گویندگی برگزار کرد که ۴۱ نفر به دور نهایی راه یافتند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ایرانصدا دومین دوره تست گویندگی را برگزار کرد

مهدی شاملو مدیر شبکه ایران صدا در خصوص برگزاری دومین دوره انتخاب گویندگی گفت: همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر (رصتا)، ایران صدا در نمایشگاه بین المللی تهران به برگزاری آزمون گویندگی اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول این آزمون در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با استقبال کم نظیر علاقه مندان به حرفه گویندگی برگزار شد، گفت: طی آزمون‌های تخصصی از بین ۱۵۰۰ نفر از شرکت کنندگان و داوطلبان اولیه، تعداد ۴۱ نفر به دور نهایی راه پیدا کردند که این افراد واجد شرایط دریافت مجوز حضور در دوره‌های آموزشی به صورت رایگان و به جهت بالابردن مهارت و تجربه در این حوزه شدند.

شاملو در ادامه گفت: در این دوره نیز با حضور داوران مجرب که اغلب از بین گویندگان و صداپیشگان مطرح و پیشکسوت کشور هستند از علاقه مندان، تست صدا گرفته شد و دوستانی که حایز امتیازهای لازم برای شرکت در مراحل بعدی باشند اجازه حضور در دوره‌های آموزشی ایران صدا را پیدا خواهند کرد. در نهایت به منتخبین دوره‌ها و کلاس‌ها مجوز گویندگی و بازیگری برای تولیدات کتاب گویا ایران صدا به صورت هنرجوی کارآموز داده خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شنیدن برنامه‌های ایران صدا می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار