برگزاری آزمون تعیین سطح یازدهمین طرح ملی دادرس در شیروان

شیروان(پانا) - آزمون تعیین سطح یازدهمین طرح ملی دادرس ( دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت ) با حضور جمعی از دانش‌آموزان منتخب از 24 آموزشگاه دخترانه و پسرانه به صورت جداگانه در محل سالن اجتماعات دارالقرآن امام علی (ع) شهرستان شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون تعیین سطح یازدهمین طرح ملی دادرس در شیروان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان، گفت: در مرحله شهرستانی آزمون تعیین سطح یازدهمین طرح ملی دادرس، دانش آموزان منتخب 13 دبیرستان متوسطه اول پسرانه و 11 دبیرستان متوسطه اول دخترانه از پایه های هشتم به صورت جداگانه به رقابت پرداختند.

محسن نوروزی با اشاره به اینکه این طرح توسط جمعیت هلال‌احمر و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می شود، افزود: پس از برگزاری آزمون های کتبی و عملی ( cpr، خروج اضطراری، پناهگیری، کمک های اولیه و...) توسط مربیان و داوران جمعیت هلال‌احمر، دانش آموزان دادرس دبیرستان های استعدادهای درخشان پسرانه و دخترانه با کسب بالاترین امتیاز به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه از هر آموزشگاه 14 نفر دانش آموز منتخب حضور داشتند، اظهار داشت: مرحله استانی در اردیبهشت ماه و مرحله کشوری نیز در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.

نوروزی در پایان گفت: برای کمک به حادثه دیدگان از زلزله در شهرستان خوی نیز، 200 تخته چادر امدادی به این شهرستان ارسال شد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار