برگزاری نشست تخصصی الگوی سوم زن مسلمان در بیانه گام دوم انقلاب اسلامی

کاشمر (پانا) - نشست تخصصی الگوی سوم زن مسلمان در بیانه گام دوم انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات شهید برهان پناه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تخصصی الگوی سوم زن مسلمان در بیانه گام دوم انقلاب اسلامی

به همت کارشناس امور بانوان و جوانان اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر نشست تخصصی الگوی سوم زن مسلمان در بیانه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور زینب داودی و رابطین بانوان ادارات شهرستان کاشمر در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر برگزار شد.

زهره ایزدی کارشناس امور بانوان و جوانان اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در راستای برگزاری این نشست در مصاحبه با خبرنگار پانا بیان کرد :« الگوی سوم، «زن نه شرقی، نه غربی» است. زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان، گشود و ثابت کرد که می‌توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود، و درعین حال، در متن و مرکز بود،می‌توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه‌ی سیاسی و اجتماعی نیز، سنگرسازی‌های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.»

و این امر به زنان کشور پر شکوه عزیزمان ایران وموفقیت های آنان بعد از انقلاب ودفاع مقدس را بیان و آشکار می‌کند.

همچنین وی در ادامه گفت و گو ذکر کرد،مثال بارزی از الگوی سوم زن مسلمان دینا دربنایی قهرمان نینجا کشوری از دیار ترشیز است که با حجاب و عفاف خودش نشانه ای از الگو سوم زن مسلمان بودن است.

زهره ایزدی در پایان یاد آور شد : «برکت اهل بیت(ع) در ایران خانواده زهراگونه و علی گونه است و نقش زن در مقام آسایش، آرامش و عشق در خانواده و این مقوله ها مسئولیت خواهران ما را بالا می برد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار