کارشناس تربیت بدنی و سلامت شهرستان پردیس خبر داد:

کسب نائب قهرمانی تیم بدمیتون شهرستان پردیس توسط دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول

پردیس (پانا) - کارشناس تربیت بدنی و سلامت شهرستان پردیس از کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات آموزشگاه‌های استان توسط دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول، در رشته بدمینتون خبر داد و گفت بسیار برای ما مایه افتخار است که شهرستان پردیس در مسابقات بدمینتون آموزشگاه‌های استان مقام نایب قهرمانی را کسب کرده است.

کد مطلب: ۱۳۵۳۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب نائب قهرمانی تیم بدمیتون شهرستان پردیس توسط دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول

زهره گرامی گفت: امسال دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول در مسابقات بدمینتون قهرمانی آموزشگاه‌های استان در دو بخش انفرادی و تیمی موفق به کسب مقام دوم شدند.

وی ادامه داد: حدود دو سال است که کانون‌های ورزشی برون مدرسه‌ای را در رشته بدمینتون فعال کرده‌ایم و دانش آموزان تحت عنوان کانون ورزشی دانش آموزی بصورت منظم و تحت نظر مربیان مجرب فدراسیونی در رده‌های سنی مختلف در حال تمرین هستند.

کارشناس تربیت بدنی و سلامت با اشاره به اثرات مثبت فعالیت ورزشی بر سلامت دانش‌آموزان افزود: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش و سایر نهادهای متولی بتوانیم نسبت به گسترش و تقویت کانون‌های ورزشی دانش آموزی در رشته های مختلف اقدام کنیم، چرا که یکی از بهترین راه‌های پرورش و تربیت نسل آینده ساز کشورمان توجه همه جانبه به ساحت زیستی و بدنی ست که از مفاهیم سند تحول بنیادین است.

گرامی تصریح کرد: دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان پردیس با نام‌های یاسین حسینی، بنیامین سلمانیان و سیاووش حسین مردی در مسابقات تیمی موفق به کسب مقام دوم شدند و دانش آموز یاسین حسینی مقام دوم انفرادی را نیز بدست آورد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار