پرسپولیس در وقت‌های اضافه از سد تراکتور گذشت

تهران (پانا) - حالی که تراکتور بازی ۲ بر صفر باخته مقابل پرسپولیس را ۲ بر ۲ کرده بود، در آخرین لحظات گل سوم را دریافت کرد و پرسپولیس سه امتیاز بازی را به دست آورد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس در وقت‌های اضافه از سد تراکتور گذشت

در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه بنیان دیزل‌ میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان گل‌محمدی پایان رسید.

با این نتیجه پرسپولیس ۴۵ امتیازی شد و با ۲۲ بازی در جایگاه اول جدول قرار گرفت و تراکتور با ۳۶ امتیاز در جایگاه پنجم باقی ماند.

گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۱۹، مهدی ترابی در دقیقه ۳۱ و وحدت هنانوف در دقیقه ۶+۹۰ برای پرسپولیس و محمد عباس‌زاده در دقیقه ۶۷ و ۸۳ (پنالتی) برای تراکتور

کارت زرد: محمد حسینی و رضا اسدی از تراکتور

کارت قرمز: -

ترکیب تراکتور: احسان مرادیان، پوریا آریاکیا (۴۶- ابوالفضل رزاق‌پور)، آرش قادری (۵۴- محمد عباس‌زاده)، محمد آقاجانپور، صفا هادی، گوستاوو واگنین، ریکاردو آلوز، رومرو گومس (۷۶- محمدرضا عباسی)، محمد قنبری (۸۲- حامد پاکدل) و رضا اسدی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۸۲- عیسی آل‌کثیر)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۹۰- دانیال اسماعیلی‌فر)، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، وحید امیری، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، محمد عمری (۶۸- سروش رفیعی)، لئاندرو پریرا (۸۲- علی نعمتی).

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار