تفاهم‌نامه همکاری مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری به امضا رسید

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری بین سازمان مدیریت بحران و سازمان منابع طبیعی در حضور وزیر کشور به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۳۵۳۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه همکاری مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری به امضا رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور و رئیس ستاد ملی مدیریت بحران درباره اهمیت آبخیزداری گفت: این اقدام می‌تواند خسارات ناشی از بارش باران و وقوع سیل را کاهش دهد.

وی افزود: اکنون، کشور دچار کاهش آب‌های زیرزمینی است و همین مساله باعث ایجاد دشت‌های خشک و بحران شده است. از این رو، آبخیزداری یکی از مقدمات و ضروریات مقابله با آن است.

وزیر کشور ادامه داد: تامین بخشی از آب‌های مورد نیاز مردم، دیگر مزیت آبخیزداری است. این اقدام می‌تواند باعث توسعه و آبادانی روستاها می شود که برای کشور اهمیت زیادی دارد.

وحیدی تاکید کرد: این مساله همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و همچنین رئیس جمهور محترم است که امیدوارم این تفاهمنامه در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ، اقدام مبارکی در کشور باشد.

​تفاهمنامه همکاری مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداریدر سومین جلسه ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در سال ۱۴۰۱ که روز یکشنبه به ریاست وزیر کشور برگزار شد، بین محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران و عباسعلی نوبخت رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری به امضا رسید.

همکاری و هماهنگی به منظور اجرای دستورات رئیس جمهوری برای اجرای عملیات جهادی آبخیزداری در راستای مدیریت جامع حوزه های آبخیزداری کشور و کاهش مخاطرات و بحران های مرتبط، هدف این تفاهمنامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار