عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

پرداخت 3 هزار میلیارد تومان از دیون شهرداری تهران

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران گفت 3 هزار میلیارد تومان از دیون شهرداری انجام و در حال پرداخت است که جای تشکر دارد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت 3 هزار میلیارد تومان از دیون شهرداری تهران

سید احمد علوی در یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فعالیت های زیادی بر عهده شرکت کنترل ترافیک است، اظهار کرد: با این وجود مدتی است که شرکت کنترل ترافیک مدیرعامل ندارد و باید تکلیف این شرکت به ویژه در ایام منتهی به عید نوروز مشخص شود؛ چراکه این وضعیت برای شهر خوب نیست.

وی افزود: پرسنل شهرداری خانواده ما هستند و حفظ شأن آنها وظیفه ما محسوب می شود؛ توزیع قبوض توسط پرسنل شأن آنها را حفظ نمی کند و اینکه قرار است اطلاعات را از طریق توزیع قبوض توسط پرسنل به روز کنیم، بعید به نظر می رسد که نتیجه بخش باشد.

علوی با بیان اینکه حفظ حرمت پرسنل در اولویت قرار بگیرد، گفت: اینکه در بخشی پرسنل مازاد داشته باشیم مشکل اصلی از ماست که نتوانستیم کاری برای آنها ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه سه هزار میلیارد تومان از دیون شهرداری انجام و در حال پرداخت است که جای تشکر دارد، گفت: در گذشته وقتی دیون پیمانکاران می آمد می گفتند که مربوط به دوره های قبلی است در حالیکه در این دوره مسئولیت را پذیرفتند و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مطالبه گران باشیم و اینکه کارسازی سه هزار میلیارد تومان بدهی انجام شده جای تقدیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار