معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

حال و هوای بی‌نظیر دانش‌آموزان سیستانی و بلوچستانی در اردوی راهیان نور

زاهدان (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان از حال و هوای دانش‌آموزان اعزام شده به اردوهای راهیان نور گفت.

کد مطلب: ۱۳۵۲۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
حال و هوای بی‌نظیر دانش‌آموزان سیستانی و بلوچستانی در اردوی راهیان نور

حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران هستند و ضروریست تا با فرهنگ ایثار و شهادت، ارزش‌های متعالی دفاع مقدس، ایمان، سلحشوری و از خودگذشتگی کسانی که رفتند و جان خود را برای آسایش ما فدا کردند، آشنا شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که این جنگ برای ما یک گنج بود، افزود: باید نسل‌ بعدی و آینده را با این گنج و فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم.

بروشکی خاطرنشان کرد: ۴۸۰ دانش آموز سیستان و بلوچستان، راهی اردوی راهیان نور شدند تا شناخت کاملی از اهداف انقلاب و دفاع مقدس کسب کرده و از فرصت این سفر برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه فرهنگ اسلامی استفاده کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، استان افزود: دانش آموزان سیستان و بلوچستان در این اردو از یادمان اروندکنار، عملیات والفجر ۸،
شلمچه، محل عملیات والفجر ۵، یادمان شهدای هویزه ، یادمان دهلاویه، محل شهادت شهید چمران، نمایشگاه های موشکی و پهبادی و برنامه های روایت گری دیدن کردند.

دانش آموز خبرنگار: علیرضا عظیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار