همایش پیاده‌روی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - همایش پیاده‌روی فرهنگیان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در کنار ساحل خلیج نیلگون همیشه فارس به مناسبت هفته تربیت اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش پیاده‌روی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در جمع فرهنگیان با بیان اینکه یکی از نقاط قابل توجه و مثبت حوزه ستادی استان وجود فضای صمیمیت و همدلی میان کارمندان است، اظهار کرد: هر قدر اتحاد درون سازمانی و همدلی بیشتر باشد بدون شک عبور از موانع نیز آسان تر خواهد بود.

وی افزود: این همایش پیاده روی به منظور ضرورت توجه به مقوله ورزش است و نقش موثر ورزش در سلامت جامعه بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش کرده‌ایم با افزایش درآمدهای اختصاصی، ضمن پرداخت بخشی از بدهی‌ها، خدمات رفاهی کارکنان را افزایش دهیم.

موحدی با اشاره به اجرای طرح شهید زالی با هدف نوسازی ناوگان خودرویی آموزش و پرورش استان گفت: این طرح از سال گذشته از امسال در استان شروع شده و تا پایان سال جاری، تعداد دیگر خودروی جدید به ناوگان آموزش و پرورش استان اضافه می‌شود.

وی اضافه کرد: با برون سپاری درمانگاه فرهنگیان به بخش خصوصی، خدمات درمانی این مجموعه توسعه یافته است و در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را به فرهنگیان ارائه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار