سازمان دانش‌آموزی استعداد‌های نهفته دانش‌آموزان را به فعلیت درمی‌آورد

بوشهر(پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در سازمان دانش‌آموزی ظرفیت‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی استعداد‌های نهفته دانش‌آموزان را به فعلیت درآورد .

کد مطلب: ۱۳۵۱۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی استعداد‌های نهفته دانش‌آموزان را به فعلیت درمی‌آورد

غلامحسین مهران پور به مناسبت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی این روز را به همه تلاشگران عرصه های تعلیم و تربیت و رسانه در سازمان دانش آموزی استان بوشهر با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر تبریک گفت .

مهران پور اظهار کرد: در سازمان دانش آموزی ظرفیت ‌های مختلفی وجود دارد که می تواند زمینه رشد و شکوفایی استعداد های نهفته دانش آموزان را به فعلیت در‌اورد .

مهران پور گفت: دانش آموزان تحت پوشش تشکل های دانش آموزی و خبرنگاران پانا از ظرفیت‌ های موجود استفاده کرده در پویایی و بالندگی محیط آموزشی و پزوهشی سهیم باشند .

مهران پور افزود: دانش آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی و خبرنگار‌ان پانا با فراگیری دانش و علوم وپذیرش مسئولیت رسانه ای نقش مهمی در آگاه سازی فردی و اجتماعی ایفا می کنند .

مهران پور تاکید کرد : معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برای پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی ، پرورشی ، اجتماعی و پژوهشی نظام تعلیم و تربیت اسلامی نهایت اهتمام به عمل می آورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار