امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

مردم کشورایران بر اساس آداب و رسوم خود دارای عزت و حکمت هستند

اسلامشهر(پانا)-امام جمعه شهرستان اسلامشهردر مراسم هفته فرهنگی گفت، کشور ایران از آداب و رسوم جذابی برخوردار است و مردم ما بر اساس همین آداب و رسوم دارای عزت و حکمت هستند و همه مردم می‌بایست پاسدار آیین و رسوم خود باشند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مردم کشورایران بر اساس آداب و رسوم خود دارای عزت و حکمت هستند

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در مراسم هفته فرهنگی که در محل نمایشگاه اقوام و عشایر برگزارشد، در سخنانی بیان کرد: خداوند در آیات قرآن کریم فرمود، مردم را گروه، گروه آفریدیم تا همدیگر را بهتر بشناسند و تنها عامل تفاوت آنها تقوا است.

وی در رابطه با آداب و رسوم مردم ایران اظهار کرد: کشور ما از آداب و رسوم جذابی برخوردار است و مردم ما بر اساس همین آداب و رسوم دارای عزت و حکمت هستند و همه مردم می‌بایست پاسدار آیین و رسوم خود باشند.

امام جمعه اسلامشهر تصریح کرد: دست اندرکاران میراث فرهنگی و ارگان‌های مرتبط دو مسئولیت در راستای حفاظت از آداب و رسوم مردم ایران بر عهده دارند، که در درجه اول این آداب و رسوم بلندمرتبه و عزت‌مندانه را پاسداری کنند و به نسل امروز و آینده انتقال دهند و در درجه دوم مراقب باشند آداب و رسوم بیگانه به کشور ما وارد نشود و در مجموع فرهنگ ایران اسلامی بسیار غنی است.

در ادامه، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی افزود: در طول هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر برنامه‌های جالب و زیبا با حضور مردم و دست اندرکاران شهرستان برای ترویج فرهنگ غنی ایران اسلامی پیش‌بینی شده و می‌دانیم مردم ما و جوانان کشور در غارت‌های فرهنگی همیشه مقابل دشمنان ایران ایستاده‌اند.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین زینب عارفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار