رئیس شورای علوی بسیج دانش آموزی ناحیه ۲ ساری در گفت و گو با پانا:

مجمع علوی بسیج دانش آموزی، مبدأ مطالبات دانش آموزان  دغدغه منداست

ساری(پانا)- ریئس شورای علوی ناحیه ۲ شهرستان ساری و بازرس مجمع علوی استان مازندران در گفت و گو با پانا: مجامع علوی هر شهرستان را مبدأ مطالبات دانش آموزان و قطب پیشرفت اعضای حاضر در آن دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۱۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مجمع علوی بسیج دانش آموزی، مبدأ مطالبات دانش آموزان  دغدغه منداست

محمد رضا کوچکی گفت: کارگروه های علمی وآموزشی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، فضای مجازی و کارگروه بصیرتی و اعتقادی از جمله کارگروه‌هایی هستند که موضوعات و مسائل شناسایی شده و به این مسائل دقت ورزی می شود تا با شور بین اعضای مجمع، اساتید و صاحب نظران به هر کدام از این حیطه ها به حل مسائل بپردازند.

کوچکی افزود: مجمع علوی بسیج دانش آموزی بهترین ظرفیت و بستر برای شناخت آسیب‌های حوزه دانش آموزان بصورت تخصصی است و کارگروه های ۵ گانه محلی برای ارائه پیشنهادات و راهکارها علمی و عملی برای از مقابله با این آسیبها و یا کاستن آنها است.دانش آموزانی که در این مجامع حضور دارند و فعالیت می کنند باید نماینده همه دانش آموزان استان مازندران باشند.

رئیس شورای علوی بسیج دانش آموزی ناحیه ۲ شهرستان ساری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های خود بیان کردند که پرچم مطالبه گری را پایین مگذارید، بدین معناست که رمز رسیدن به اهداف، پرسشگری و مطالبه گری در هر دستگاهی است.


کوچکی اظهار کرد: دانش آموزان انقلابی در این مجمع از نمرات تحصیلی بالایی بایستی بر خوردار باشند تا با اتکای به علم، با عمل به فرامین الهی و ولایت فقیه در جهت پایداری آرمان‌های انقلاب قدم بر دارند.

وی با بیان روحیه ی جهادی و مطالبه گری دانش آموزان هر شهرستان، اشاعه فرهنگ مسئولیت پذیری را منشأ پیشرفت راهبرد های گام دوم انقلاب دانست و گفت :این مجامع علوی هستند که آغاز گر و منشأ اصلی روحیه ی جهادی در بستر مطالبه گری و مسئولیت پذیری را به دنبال دارند.


کوچکی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی یک تشکل قوی در آموزش و پرورش است که به واقع بازوان کمکی مدارس جهت برطرف شدن مشکلات دانش آموزان در تمامی حیطه های قابل حل، است.

محمدرضا کوچکی گفت: در مجمع علوی شهرستان ساری به اهتمام ورزی منویات مقام معظم رهبری (مدظله) و برطرف سازی مشکلات دانش آموزان توجه بسیار شده است که بحمدالله موجب برگزاری بسیاری از طرح های اجرایی تصویب شده شورا، شده است.

دانش آموز خبرنگار پانا: مهدیار باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار