قطار اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین استان، در ریل حرکت

لرستان (پانا) - در ادامه سلسله نشست‌های قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین استان، جلسه اعضای قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین با دو دستور کار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
قطار اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین استان، در ریل حرکت

محمد بـابایی، مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش لرستان، ضمن بیان خیر مقدم به اعضاء، عنوان کرد: متأسفانه میزان پیشرفت اجرای سند تحول بنیادین، طی سال های گذشته چندان امیدبخش نبوده و همچنان از اجرای کارآمد سند عقب هستیم.

وی افزود: در این سال ها زحمات زیادی برای اجرایی سازی سند تحول بنیادین کشیده شده، ولی میزان پیشرفت در سطح مقبولی نبوده است و اقدامات صورت گرفته از انتظارات مقام معظم رهبری فاصله بسیار دارد.

در ادامه جلسه مـبیـن بـابـایی، مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین استان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بر لزوم و اهمیت حرکت فعال قطار تحول آموزش و پرورش تاکید و خاطرنشان کرد: تحول یک کلمه است، اما در پشت این لفظ، یک دنیا کار و فعالیت نهفته است،بنابراین تمامی ارکان و سازمان های کشور، باید برای این تحول بنیادینِ آموزش و پرورش بسیج شوند.

همچنین در طی جلسه، چند طرح پژوهشی در راستای عملیاتی سازی کارآمد سند تحول بنیادین، ارائه شد که در پایان تمامی اعضاء به بیان نقطه نظرات سازنده خود، در راستای کیفیت اجرایی سازی برنامه های پیشنهادی در سطحی کارآمد در آموزش و پرورش استان پرداختند به شکلی که روح تحول بر تمامی برنامه های آموزش و پرورش استان، حاکم شود.

دانش آموز خبرنگار: محمدرضا ویسکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار