معاون آموزش متوسطه اول  اداره آموزش و پرورش ناحیه سه کرج:

دبیرستان علی ابن ابیطالب مهد بسیار خوبی برای دانش آموزان پراستعداد و علاقه مند پیشرفت می باشد

کرج (پانا)- معاون آموزش متوسطه اول  اداره آموزش و پرورش ناحیه سه کرج درمراسم تقدیراز دانش آموزان برتر این دبیرستان گفت دبیرستان علی ابن ابیطالب یکی از مدارس خوب استان البرز است و مهد بسیار خوبی برای دانش آموزان پراستعداد و علاقه مند پیشرفت می باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان علی ابن ابیطالب  مهد بسیار خوبی برای دانش آموزان پراستعداد و علاقه مند پیشرفت می باشد

احسان حسینی معاون آموزش متوسطه اول اداره آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در مراسم تقدیراز دانش آموزان برتر دبیرستان علی ابن ابیطالب ناحیه سه کرج که درکانون امام علی علیه السلام استان البرز برگزار گردید گفت: دبیرستان علی ابن ابیطالب یکی از مدارس خوب استان البرز است و مهد بسیار خوبی برای دانش آموزان پراستعداد و علاقه مند پیشرفت می باشد این آموزشگاه توانسته است دانش آموزان بسیاری را به مدارس نمونه دولتی و تیز هوشان تربیت کند امیدوارم که شاهد درخشش دانش آموزان پایه نهم در سال های بعد در مدارس خوب کشور از جمله تیز هوشان و نمونه دولتی باشیم.

این مراسم با حضور احسان حسینی معاون آموزش متوسطه اول ناحیه سه کرج علی اصل روستا مدیر مدرسه علی ابن ابیطالب، رضا رسولیان رئیس اداره علوم تکنولوژی استان البرز، پوریا عبدالملکی معاون پرورشی مدرسه و معاونین آموزشی مدرسه علی ابن ابیطالب برگزار شد.

این مراسم با دعوت از اولیا و دانش آموزان برتر که مشوق آنها برای یادگیری و سعی و تلاش بیشتر دانش آموزان علاقه مند بود اجرا شد.

در ادامه این مراسم دانش آموزان تکنواندو، گروه های موسیقی و گروه سرود هنرنمایی کردند و بازی های مفرحی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده بود که به برندگان آن ها جوایزی اهدا گردید.

دانش آموزخبرنگار: پارسا خدیوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار