عضو شورای اسلامی شهر تهران:

شهرداری تهران عیدی تمام کارکنان را با حقوق آنها پرداخت کرده است، به جز آتش نشانان!

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از بی‌توجهی مدیریت شهری به ارائه لیست ساختمان‌های ناامن انتقاد کرد و خواستار توجه بیشتر به امنیت آتش‌نشانان شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری تهران عیدی تمام کارکنان را با حقوق آنها پرداخت کرده است، به جز آتش نشانان!

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تذکر اول من نه به شهرداری بلکه به افکار عمومی و دولت است؛ این داستان تا کجا قرار است ادامه پیدا کند.

وی افزود: پارکینگی در ساختمان خیابان بهار به انبار تبدیل شده است و چنین مواردی در آتش سوزی ساختمان پلاسکو هم مشخص شد که باید توسط بازرسان وزارت کار بررسی شود. در نهایت، پلمب شکسته شد.

امانی گفت: بازهم آتش نشانان سپر بلای جان شهروندان شدند و این افتخار است اما سوال ما این است که این سریال کی باید متوقف شد و تا کی می خواهند تیر کم کاری های خود را سمت شهرداری روانه کنند؟ همه ما در خصوص این حوادث مسئول هستیم.

وی با بیان اینکه بارها گفتیم شهرداری لیست ساختمان های ناایمن را به اعضای شورا ارائه دهد تا ما منتشر کنیم و مسئولیت انتشار آن را بر عهده بگیریم، ادامه داد: من مطمئنم این حادثه نیز می گذرد و فراموش می شود و هیچ اتفاقی نمی افتد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این ماه شهرداری عیدی تمام کارکنان را با حقوق آنها پرداخت کرده به جز آتش نشانان؛ و معاون منابع انسانی اعلام کرده که مشکل اداری وجود دارد و چرا باید یک میلیون ۸۰۰ هزار تومان عیدی برای آتش نشانان که به دل آتش می زنند واریز نشود؟ همین امروز عیدی باید به حساب آنها واریز شود.

سوده نجفی نیز با اشاره به حضور خود در محل آتش سوزی ساختمان خیابان بهار، اظهار کرد: اطفاء حریق این ساختمان با تلاش آتش نشانان پایان یافت.

وی افزود: از شهردار تهران درخواست دارم که برای این قشر پر زحمت که درخواست هایی در خصوص معیشت دارند و تجهیز امکانات روز دنیا در حوزه آتش نشانی اقدامات لازم را انجام دهند. البته من ۶ ماه پیش مشکلات را خطاب به شهردار تهران عرض کردم و امیدواریم این بار شهردار تهران توجه ویژه ای به موضوع داشته باشد.

نجفی همچنین از زحمات معاونت خدمات شهری، سازمان آتش نشانی و سازمان مدیریت بحران تقدیر کرد.

نرجس سلیمانی هم با بیان اینکه آتش نشانان ما نباید به این سهولت از دست بروند، اظهار کرد: دولت در ردیف های بودجه آتش نشانان، برخی موارد را به عنوان کالای لوکس حذف کرده است.
وی با اشاره به دوباره کاری ها در مواردی همچون آسفالت مجدد معابر، یادآور شد: مشخص است که تأسیسات زیرزمینی در چه نقاطی وجود دارد و باید مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار