تولیت آستان قدس رضوی:

کمک به حوزه سلامت از اولویت‌های مهم آستان قدس رضوی است

تهران (پانا) - تولیت آستان قدس رضوی گفت کمک به حوزه بهداشت و درمان از اولویت‌های مهم آستان قدس رضوی است و هرکجا که نیاز باشد حمایت لازم را خواهیم داشت.

کد مطلب: ۱۳۵۰۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کمک به حوزه سلامت از اولویت‌های مهم آستان قدس رضوی است

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی در حاشیه آئین افتتاح ۸ پروژه آموزشی و درمانی بیمارستان امام رضا(ع)، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در روز میلاد فرخنده امام حسین(ع) شاهد افتتاح ۸ طرح شاخص درمانی در بیمارستان امام رضا(ع) هستیم و وظیفه خود می‌دانیم که در امر پزشکی کمک حال مردم باشیم و امیدواریم که خدمات ما در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه سلامت مورد رضایت امام مهربانی‌ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات جدی جامعه در حوزه ناباروری بوده است، گفت: عده‌ای از زوج‌های نابارور امکان صرف هزینه های درمان را ندارند و ما وظیفه داریم که یاری‌گر آنان باشیم و در موضوع جوانی و افزایش جمعیت که از دغدغه‌های به حق مقام معظم رهبری است به‌خوبی ایفای نقش کنیم.

حجت‌الاسلام مروی افزود: همچنین مسئله بسیار مهم دیگر در موضوع سرطان بوده و ما معتقدیم که می‌توانیم با انجام اقدامات مناسب هم در زمینه پیشگیری و هم در زمینه درمان مثمرثمر باشیم و مشابه اینگونه اقدامات حمایتی را در هر نوع بیماری که از سوی مسئولان و پزشکان متخصص اعلام نیاز شود، خواهیم داشت.

گفتنی است در این مراسم دکتر کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت نیز حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار