مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

همکاری ۱۸۸ آموزشگاه در طرح مدارس همدل

زنجان (پانا) - مدیر‌کل کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) زنجان با بیان اینکه ۱۸۸ مدرسه غیر‌انتفاعی و هیئت‌امنایی در استان زنجان در قالب طرح مدارس همدل با کمیته امداد همکاری دارند، گفت بر اساس بستر‌های موجود در این بخش ۵۱۷ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در این مدارس شاغل به تحصیل هستند.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
همکاری ۱۸۸ آموزشگاه در طرح مدارس همدل

روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به خدمات فرهنگی کمیته امداد و حمایت از دانش‌آموزان تحت حمایت اظهار کرد: اجرای طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تامین همه‌ جانبه عدالت آموزشی و تربیتی با همکاری کمیته امداد و آموزش‌ و پرورش از برنامه های این نهاد بوده و به ‌واسطه آن دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد، از خدمات آموزشی مدارس هیات امنایی و غیردولتی به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: طرح ملی مدارس همدل با رویکرد زمینه‌سازی برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان مستعد و نیازمند تحت حمایت که دارای انگیزه بالای علمی هستند با نگاه انسان‌دوستانه و خیرخواهانه و با همکاری آموزش‌ و پرورش و کمیته امداد استان زنجان در حال اجرا است.

صالحی با اشاره به اینکه 188 مدرسه غیر انتفاعی و هیئت امنایی در قالب طرح مدارس همدل با کمیته امداد همکاری دارند، گفت: تعداد دانش‌آموزان بهره‌مند از خدمات این طرح 517 دانش آموز مستعد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: ترویج فرهنگ خیر و احسان، بسترسازی مناسب برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان تحت حمایت و گسترش همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی از جمله اهداف اجرای طرح مدارس همدل است.
وی گفت: طرح مدارس همدل بستر مناسبی برای حمایت تحصیلی از دانش آموزان نیازمند است که در آن، دانش‌آموزان مشمول، بدون پرداخت شهریه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم مشغول به تحصیل می‌شوند.

صالحی اضافه کرد: این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری نیز با جدیت دنبال می‌شود و دانش‌آموزان مستعد با همکاری کمیته امداد و مدیران مدارس شناسایی و جذب مدارس هیات امنایی و غیرانتفاعی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار