مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸:

نگاه شهرداری به مدارس، کانونی مهم برای ارائه آموزش‌های شهروندی است

تهران( پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٨ به نگاه شهرداری مدارس که کانونی مهم برای اصلاح و تربیت آموزه های شهروندی است، اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نگاه شهرداری به مدارس، کانونی مهم برای ارائه آموزش‌های شهروندی است

مراسم تنفیذ حکم شهرداران مدارس منطقه ۱۸ با حضور منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه، خسروی شهردار منطقه و سایر معاونین و‌مسئولین، به میزبانی آموزش و پرورش در سالن اجتماعات امام رضا (ع) برگزار شد.

منصور هدایتی درباره نگاه شهرداری به مدارس، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که نگاه شهرداری به مدرسه علاوه بر آموزش مباحث علمی و فرهنگی، کانونی مهم برای اصلاح و تربیت آموزه های شهروندی است. شهرداران مدارس باید بتوانند با رفتار مناسب و مسئولیت پذیری مدرسه در تصمیمات شهر تاثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم مشارکت مستقیم منطقه در برگزاری آیین تنفیذ به منظور اجرای برنامه های خلاقانه، حضور شهردار منطقه به منظور حمایت و پشتیبانی از اجرای بهینه طرح در منطقه، انتقال مفاهیم و محتوای برنامه به مدارس مجری به منظور سنجش بازخورد آن، مشارکت معاونین شهردار مدرسه با هدف ایجاد انگیزه در امور داوطلبانه و تقویت حس مسئولیت پذیری اجتماعی در سطح مدارس است.

در ادامه این مراسم خسروی درباره طرح شهردار مدرسه، افزود: طرح شهردار مدرسه از طرح های مشارکتی شهرداری تهران است که زمینه آموزش مسئولیت اجتماعی را در بین دانش آموزان فراهم می کند. مخاطبان این طرح دانش آموزان مدارس منتخب سطح منطقه هستند که ضمن انجام فرآیندهای آموزشی، در حوزه مشارکت های اجتماعی نقش ایفا می کنند.

گفتنی است این برنامه در قالب جشن که در تمامی امور از ظرفیت و استعدادهای دانش آموزان استفاده شده بود برگزار شد و مرام نامه شهرداران مدارس توسط نگار مهدی دوست، مشاور نوجوان شهردار قرائت و احکام وی و معاونین شش گانه توسط مدیر آموزش و پرورش منطقه و شهردار منطقه اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار