برگزاری اجلاسیه نماز در بخش جره و بالاده

جره و بالاده (پانا) - اجلاسیه نماز بخش جره و بالاده همزمان با سراسر کشور در سالن اجتماعات کانون فرهنگی شهید سلیمانی شهر بالاده با حضور مسئولین، دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اجلاسیه نماز در بخش جره و بالاده

امام جمعه بخش جره و بالاده گفت: راه عبادت خداوند متعال نماز است، چرا که نماز ما را به یاد خداوند می‌اندازند و با یاد خداوند متعال دل های ما آرامش می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین گندمکار ادامه داد: نماز ستون دین است و باید ستون دین را برپا کرد، زمانی که در اداره هستید و یا در سرکار یا هر جای دیگر وقتی وقت اذان شد باید نمازتان را برپا کنید.

وی در ادامه گفت: نمود نماز در جامعه است و امروزه ما باید دست فرزندان خود را بگیریم و آن‌ها را برای اقامه نماز به مسجد بیاوریم و پیوندی را میان مدرسه،مسجد و خانه برای فرزندانمان رقم بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین گندمکار با اشاره به حضور دانش‌آموزان بخش جره و بالاده در عرصه‌های مختلف پرورشی گفت: دانش‌آموزان با حضور در مراسمات مختلف پرورشی از جمله اعتکاف دانش‌آموزی، راهپیمایی 22 بهمن و برپایی موکب و... از اقدامات اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده در این حوزه قدردانی کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده ضمن خوشامدگویی به حاضران گفت: یکی از ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین،ساحت اعتقادی،عِبادی و اخلاقی است که در این ساحت ما مسلمانان آگاهانه و آزادانه دین اسلام را پذیرفتیم.

ذوالفقار منصوری ادامه داد: ستون دین اسلام نماز است، پس رکن اصلی ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی نماز است و ما باید به این باور برسیم که اگر نماز را خوب یاد گرفتیم و به آن ایمان آوردیم می‌توانیم در مسائل سیاسی اجتماعی و اقتصادی از این فریضه الهی کمک بگیریم.

او افزود: امروزه باید فضای مساجد و نمازخانه‌ها را برای دانش‌آموزان جذاب کنیم و نماز را در بین آن‌ها ترویج دهیم، چون با ترویج نماز و ایمان به این فرضیه الهی باعث حل مشکلات اجتماعی و... زیادی خواهد شد و در این راه نیازمند حمایت اولیاء دانش آموزان نیز هستیم.

وی در پایان با ابراز رضایت از کارهای پرورشی اخیری که در بخش جره و بالاده انجام شده گفت: اجرای مراسم اعتکاف دانش‌آموزی برای اولین بار، برگزاری هیئت هفتگی، شرکت دانش‌آموزان در نماز جمعه و فعالیت‌های پرورشی از این قبیل باعث حضور پرشورتر دانش‌آموزان مدارس در راهپیمایی 22 بهمن امسال شد که این راهپیمایی در اینجا و درکل کشور پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، قرائت پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاسیه سراسری کشور، تلاوت قرآن، اجرای سرود گروهی و مراسم جشن تکلیف دختران ٩ و پسران ١۵ ساله صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار