خاندوزی در پاسخ به خبرنگار پانا:

با وجود فشارهای داخلی و خارجی میراث ده ساله گذشته را اصلاح کردیم

۸/۵ میلیون حساب شخصی و تجاری تفکیک شده است

تهران (پانا) - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت روز گذشته در نشست خبری توضیح دادم که چه اتفاقی در حکمرانی اقتصادی در یک سال و نیم گذشته رخداده است و با وجود فشارهای داخلی و خارجی ما قدم به قدم میراث ده سال گذشته را اصلاح کردیم.

کد مطلب: ۱۳۴۹۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
با وجود  فشارهای داخلی و خارجی میراث ده ساله گذشته را اصلاح کردیم

سید احسان خاندوزی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار پانا درباره حاشیه ایجاد شده پیرامون سوال خبرنگار در نشست خبری روز گذشته، اظهار کرد: سوال در مورد مسأله حکمرانی اقتصادی بود که به تفصیل در مورد آن صحبت کردم.

وی عنوان کرد: طولانی‌ترین پاسخی که داده شده مربوط به حکمرانی اقتصادی بود و به صورت مفصل به آن خانم توضیح دادم؛ چه اتفاقی در حکمرانی اقتصادی در یک سال و نیم گذشته رخداده است و با وجود فشارهای داخلی و خارجی ما قدم به قدم میراث ده سال گذشته را اصلاح کردیم. متاسفانه شیطنت کردند و عبارت اول را رسانه‌ای کردند.

خاندوزی در خصوص تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی نیز گفت: بانک مرکزی اعلام کرده است که این کار انجام شده است و بانک مرکزی گزارش آن را داده است؛ تفکیک ۸/۵ میلیون حساب انجام شده است. آقای زارع‌پور در کارگروه افتصاد دیجیتال برای کسب و کارهای اینترنتی به عنوان اصلاحیه پیشنهادی دادند که باید از ایشان پیگیری کنید. ان‌شااله آقای وزیر تلاش می‌کنند این کار انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار