رئیس فدراسیون فوتبال:

سرمربی تیم ملی فوتبال پیش از مسابقات فیفا دی مشخص می‌شود

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب سرمربی تیم ملی تا پیش از مسابقات فیفا دی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم ملی فوتبال پیش از مسابقات فیفا دی مشخص می‌شود

به گزارش ایرنا؛ مهدی تاج در حاشیه برگزاری مجمع انتخابی هیات فوتبال استان فارس در جمع خبرنگاران افزود: برای انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی، مشکل پول نداریم فقط پرداخت است که کار را سخت می‌کند.

وی گفت: چون مجالی برای برگزاری اردوی تیم ملی نداریم و در حال برگزاری مسابقات لیگ برتر هستیم برای همین هم پیش از شروع بازی‌های تدارکاتی تیم ملی، سرمربی مشخص خواهد شد تا روی نیمکت تیم ملی در این بازی‌ها بنشیند.

شیراز باید یک تیم در لیگ برتر داشته باشد

وی در ادامه سخنانش به فوتبال استان فارس اشاره کرد و افزود: فوتبال این استان با وجود استعدادهای زیاد، ظرفیت داشتن یک تیم در سطح اول فوتبال کشور را دارد برای همین هم با استاندار فارس مذاکره کردیم تا این اتفاق خوب رقم بخورد و شیراز صاحب تیم در لیگ برتر شود.

تاج در مورد مجمع انتخابی هیات فوتبال فارس که با حاشیه‌هایی هم همراه بود، گفت: هیات‌ها متفاوت هستند. هر کس طرفدار یک نفر از کاندیداها است و برای همین هم انتخاب رئیس هیات را طبق قانون به عهده اعضای مجمع گذاشتیم و رئیس هیات هم با رای خوبی انتخاب شد.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: رئیس هیات فوتبال استان فارس تلاش کند تا همانگونه که گفتم فارس در لیگ برتر صاحب نماینده شود.

فیفا دی

از ۲۹ اسفندماه جاری تا 8 فروردین، فیفا دی است و تیم ملی می‌تواند در مدت برای برگزاری تمرینات و همچنین بازی‌های دوستانه برنامه‌ریزی کند.

تیم‌های ملی عراق و روسیه، گزینه‌های مورد نظر فدراسیون برای دیدار دوستانه در فیفا دی هستند هر چند هنور قطعیت پیدا نکرده است.

تیم ملی ایران خود را برای جام ملت‌های آسیا که قرار است در سال ۱۴۰۲ به میزبانی قطر برگرار شود، آماده می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار