معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اعلام کرد؛

افتتاح رسمی بیمارستان جدید شهدای تجریش در هفته آینده

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح رسمی بیمارستان جدید شهدای تجریش در هفته آینده و نیز تکمیل بیش از 2000 پروژه بهداشتی و درمانی تا پایان اسفندماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح رسمی بیمارستان جدید شهدای تجریش در هفته آینده

بهروز رحیمی، در حاشیه بازدید از بخش های مختلف پروژه بیمارستان جدید شهدای تجریش، اظهار کرد: امروز از یک پروژه بزرگ ملی و درواقع یک ابر پروژه درمانی کشور بازدید کردیم که قابلیت و سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی را برای نظام سلامت ایجاد می‌ کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت پروژه بیمارستان جدید شهدای تجریش را یکی از ۳۱۰۰ تخت بیمارستانی در حال افتتاح کشور برشمرد که آماده افتتاح و بهره برداری است و افزود: درمانگاه‌ های تخصصی این پروژه هم اکنون نیز در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند؛ این پروژه ملی از ارزش و شان بسیار بسیار بالایی برخوردار است و هفته آینده با حضور رییس جمهور رسما افتتاح می شود.

رحیمی با بیان اینکه در استان تهران ۹۳۶۰ تخت بیمارستانی در دست ساخت داریم، گفت: یکی از مشکلات استان تهران فرسوده بودن بیمارستان ها بود که با برنامه‌ ریزی های انجام شده، بهره برداری از تخت ‌های مذکور می تواند مشکلات درمانی ساکنان تهران را رفع کند.

به گفته وی،۳۱۰۰ تخت بیمارستانی تا پایان امسال آماده افتتاح و بهره برداری هستند که از جمله آنها می توان به پروژه های بزرگی نظیر بیمارستان شهدای تجریش، مهدی کلینیک، فردیس کرج و همچنین بیمارستان تازه تاسیس الغدیر بومهن، اشاره کرد.

تکمیل بیش از 2000 پروژه بهداشتی درمانی تا پایان سال

رحیمی همچنین در جریان سفر به مناطق کم برخوردار استان اصفهان با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولین شهرستان نطنز و حومه دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن اشاره به لزوم بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت، مسیر پیش روی نظام سلامت را روشن و مسئولان را موظف به خدمت بی ‌منت به مردم دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه وضعیت کشور در حوزه سلامت، قبل و بعد از انقلاب را بسیار متفاوت عنوان کرده و افزود: نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران به بلوغ و بالندگی خوبی رسیده و در سال جاری نیز پروژه ‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و رفاهی متعددی برای خدمت به مردم به بهره ‌برداری رسیده است.

رحیمی ارتقای نظام شبکه و توسعه زیرساخت ‌های بهداشتی را از سیاست‌ های اصلی وزارت بهداشت بیان کرده و در ادامه از تکمیل بیش از 2000 پروژه بهداشتی تا پایان سال خبر داد.

وی حضور مدیران جوان، توانمند و متدین را توأم با نگاه تحولی، از عوامل مهم ارتقای بهره‌ وری در سازمان دانست و یادآور شد: همه مسئولین وظیفه امیدآفرینی در جامعه را دارند و باید این باور در بین آنان به وجود آید که با وجود کمبودها نیز می‌ توان مسیر ارائه خدمت به مردم را پیش برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: مولدسازی هم یک تکلیف قانونی و هم فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به مردم است و مسئولین باید تلاش کنند از این فرصت به بهترین نحو ممکن در مسیر خدمت بهره گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار