رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا

تشریح اولویت‌های پروژه‌های عمرانی پایتخت در سال 1402

برنامه شهرداری تهران درخصوص مناسب‌سازی فضاهای شهری برای معلولان تشریح شد/ معلولان موانع تردد در شهر را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند/ تقاطع‌های ناقص در شهر تهران تکمیل می‌شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران ضمن تشریح برنامه شهرداری برای مناسب‌سازی فضاهای شهری برای افراد دارای معلولیت، درباره اولویت‌های پروژه‌های عمرانی در سال آینده توضیح داد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح اولویت‌های پروژه‌های عمرانی پایتخت در سال 1402

محمد آقامیری در گفت‌وگو با پانا درخصوص اولویت‌های پروژه‌های عمرانی در سال 1402 نیز توضیح داد: «ادامه پروژه‌های بزرگراهی که آغاز شده در دستور کار است. همچنین چند پروژه جدید در چندین فاز اجرایی می‌شود اما در بودجه سال 1402 تاکید بر بسته‌شدن پرونده پروژه‌های نیمه‌کاره در شهر تهران است، نه اینکه پروژه جدیدی آغاز نشود. تلاش می‌کنیم بر تعداد پروژه‌های نیمه‌کاره اضافه نشود.»

این عضو شورای شهر تهران از تکمیل تقاطع‌های ناقص و ایمنی و مقاوم‌سازی پل‌ها به عنوان پروژه‌هایی که هر سال به عنوان اولویت مطرح هستند، نام برد.

معلولان موانع تردد در شهر را به سامانه 137 اعلام کنند

درخصوص مناسب‌سازی فضاهای شهری گفت: «از افراد دارای معلولیت می‌خواهیم با هر مانعی که در مسیر تردد خود مواجه هستند به سامانه 137 اعلام کنند و شهرداری آن منطقه موظف است مانع را برطرف کند.»

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران اضافه کرد: «شهرداری برنامه‌ای کلی برای مناسب‌سازی فضاهای شهری دارد که هر سال بخشی از معابر را مناسب‌سازی می‌کند تا به تدریج این موانع برطرف شود.»

قامیری درخصوص اعتبارات برای توسعه دوچرخه در تهران هم گفت: «در سال آینده تاکید بر بهینه‌کردن مسیرهای دوچرخه در تهران است که در برخی مسیرها ناقص است تا تکمیل و شرایط استفاده از این خطوط فراهم شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار