انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به عنوان رئیس دبیرخانه کشوری فعالیت‌های شوراهای دانش‌آموزی مدارس

یزد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به عنوان رئیس دبیرخانه کشوری فعالیت‌های شوراهای دانش‌آموزی مدارس انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به عنوان رئیس دبیرخانه کشوری فعالیت‌های شوراهای دانش‌آموزی مدارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛ طی حکمی‌از سوی عباس مهاجر، مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، محمدکاظم رحیمی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به عنوان رییس دبیرخانه کشوری فعالیت های شوراهای دانش آموزی مدارس کشور منصوب شد.

متن نامه عباس مهاجر به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آقای رحیمی نژاد، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان یزد

با سلام و احترام؛

«ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون با عنایت به تجربیات ارزشمند جنابعالی و همکاران آن اداره کل در اجرای مطلوب فعالیت های فرهنگی و تربیتی، بدینوسیله جنابعالی به سمت رئیس دبیرخانه کشوری فعالیت‌های شوراهای دانش آموزی مدارس کشور منصوب می شوید. نظر به اهمیت و ضرورت این فعالیت و فرصت تربیتی، به منظور تحقق شعار «دانش آموز محوری و دانش آموز باوری و بهره‌مندی از توانمندی اعضای منتخب شوراهای دانش آموزی» شایسته است دستور فرمائید ضمن هماهنگی با این اداره کل، نسبت به موارد ذیل برنامه ریزی و اهتمام لازم را بعمل آورند:

۱- تشکیل دبیرخانه کشوری شوراهای دانش آموزی مدارس در آن استان و بهره گیری از ظرفیت های موجود داخل و خارج از آموزش و پرورش.

۲- هماهنگی و برنامه ریزی اجرای طرح «اداره یک روز مدرسه» توسط شوراهای دانش آموزی با شعار محوری «شورای دانش آموزی نماد مسئولیت پذیری و مشارکت‌جویی» در هفته بزرگداشت امور تربیتی و دهم اسفندماه جاری بصورت همزمان در مدارس کشور.

۳- ابلاغ دستورالعمل اجرایی آن به استان ها وتهیه و انتشار پوستر و تیزر تبلیغاتی طرح «اداره یک روز مدرسه» جهت انتشار در فضای مجازی و شبکه آموزشی دانش آموزان شاد.

۴- برنامه ریزی و هماهنگی جهت دیدار و گفت و گوی اعضای منتخب شوراهای دانش آموزی با مسئولان و مدیران محلی و استانی از قبیل: دیدار با رؤسای آموزش و پرورش، مدیران کل، فرمانداران، شهرداران، استانداران و ... در طول سال تحصیلی.

۵- برنامه ریزی و هماهنگی جهت تهیه و تولید محتوای آموزشی و مهارتی برای شوراهای دانش آموزی.

۶- دریافت گزارش خلاقیت ها و فعالیت های استان ها و تهیه و انتشار کتاب و یا مجموعه این فعالیت ها و ارائه به این اداره کل.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار