مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران:

بزرگترین رویداد فرهنگی کشور اردوهای راهیان نور است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ٢ تهران، بزرگترین رویداد فرهنگی کشور از نظر تعداد شرکت‌کنندگان را اردوهای راهیان نور دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۸۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین رویداد فرهنگی کشور اردوهای راهیان نور است

علی عزتی در مراسم بدرقه دومین گروه اعزامی دانش آموزان منطقه ۲ به اردوهای راهیان نور با بیان اینکه تعداد زیادی دانش آموز در اردوهای راهیان نور شرکت می کنند و بزرگترین رویداد فرهنگی به حساب می آید، اظهار کرد: علاوه بر فیض معنوی این اردوها برای تمامی زائران و بازدیدکنندگان در همه سنین، حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس زمینه ساز وطن دوستی و آشنایی نزدیک آنان با مدافعان غیور و بی ادعای این مرز و بوم و بخش مهمی از تاریخ پرافتخار کشور است.

در آیین بدرقه دانش آموزان اعزامی به اردوگاه شهید شهبازی استان خوزستان، علاوه بر مدیر منطقه و مسئولانی از بسیج، معاونان آموزش متوسطه، پرورشی و کارشناس مسئولان حراست و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه ۲ نیز حضور داشتند.

گفتنی است این اعزام دومین مرحله از برنامه اردوهای راهیان نور دانش آموزان منطقه ۲ تهران در سال ۱۴۰۱ است که با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه شهید باهنر تهران انجام می شود و طی آن دانش آموزان پسر اعزامی به مدت ۴ روز به سرپرستی سید حسن موسی کاظمی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند نمود.

خبرنگار: محمد عمرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار