رئیس کل دادگستری استان سمنان خبر داد:

مسئولان ۲ شرکت قطعات خودرو در سمنان، به اخلال در نظام تولید متهم شدند

سمنان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان سمنان از تشکیل پرونده برای مسئولان دو شرکت تولید قطعات خودرو به اتهام اخلال در نظام تولیدی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان ۲ شرکت قطعات خودرو در سمنان، به اخلال در نظام تولید متهم شدند

محمدجعفر عبدالهی، از تشکیل پرونده برای مسئولان دو شرکت تولید قطعات خودرو به اتهام اخلال در نظام تولیدی خبر داد و بیان کرد: فروش ورق‌های تولیدی در بازار آزاد، مشارکت در قاچاق سازمان‌یافته قطعات خودرو از اتهامات متهمان است.

وی افزود: در پی ارائه گزارشی از سوی ضابطان خاص قوه قضائیه مبنی بر وجود اسناد و مدارک مستدل قانونی در رابطه با کسب منافع نامشروع توسط گروهی از افراد با هدف ایجاد اخلال در روند تولید قطعات خودرو، دستورات قانونی لازم صادر شد و متهمان دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه در همین راستا، هفت نفر نیمه اول سال‌جاری دستگیر و بعد از تفهیم اتهام به دلیل عجز از تودیع تأمین مناسب کیفری صادره، روانه بازداشتگاه شدند، بیان داشت: مشارکت در اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق فروش ورق‌های تولیدی در بازار آزاد، مشارکت در قاچاق سازمان‌یافته قطعات خودرو و معاونت در اخلال در نظام تولیدی اتهامات متهمان است.

عبدالهی با بیان اینکه افراد بازداشتی از مسئولان دو شرکت طرف قرارداد در عرصه تولید قطعات خودروسازی هستند که در ادامه تحقیقات در جریان پرونده، فرار مالیاتی متهمان نیز مشخص شد که تکمیل تحقیقات در رابطه با این موضوع نیز در حال انجام است، تأکید کرد: دستگاه قضائی استان سمنان حمایت از تولید را به‌صورت هوشمندانه پیگیری و امنیت فضای اقتصادی جامعه را رصد کرده و قاطعانه با اخلال‌گران و مفاسد عرصه‌های تولیدی و اقتصادی برخورد قانونی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار