رئیس بنیاد مستضعفان:

نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد به‌زودی افتتاح می‌شود

خرم آباد (پانا) - رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به بهره‌برداری از ۴۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در لرستان گفت نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد به‌زودی افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۸۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد به‌زودی افتتاح می‌شود

پرویز فتاح در آیین افتتاح 460 طرح بنیاد مستضعفان که به‌صورت وبینار برگزار شد، با بیان اینکه اشراف کامل بر طرح‌ها و پیگیری‌های استاندار لرستان برای تحقق آن‌ها در سال جاری مجدانه و قابل تقدیر است، اظهار کرد: عقب‌ماندگی‌هایی در برخی از حوزه‌های این استان به‌دلیل کاستی‌های گذشته وجود دارد.

وی افزود: شهرستان‌های کوهدشت و الیگودرز در استان لرستان برای محرومیت‌زدایی انتخاب‌شده و عمده این طرح‌ها در این شهرستان‌ها افتتاح شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین در پاسخ به درخواست استاندار لرستان مبنی بر اضافه‌شدن سلسله و دلفان به مناطق تحت‌پوشش طرح های بنیاد مستضعفان، عنوان کرد: این شهرستان‌ها به‌عنوان مناطق ویژه تحت‌پوشش طرح‌های این بنیاد قرارمی‌گیرد.

فتاح همچنین در مورد حمایت از برخی طرح‌های تولیدی و زیرساختی لرستان توسط بنیاد مستضعفان، گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد با حمایت‌های انجام‌شده به‌زودی افتتاح می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: طرح‌های بزرگ عمرانی و کشاورزی استان لرستان برای قرارگیری در پوشش حمایتی این بررسی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار