نماینده خبرنگاران پانا لرستان:

روند ثبت‌نام دانش‌آموزان خبرنگار درحال انجام است

لرستان (پانا) - محمدرضا ویس کرمی، نماینده خبرنگاران پانا استان لرستان از روند ثبت‌نام دانش‌آموزان خبرنگار برای دوره‌های آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
روند ثبت‌نام دانش‌آموزان خبرنگار درحال انجام است

محمدرضا ویسکرمی ضمن اشاره به روند ثبت نام خبرنگاران برای دوره‌های آموزشی پانا گفت: مجدداً امکان ثبت نام در دوره های آموزش خبرنگاران پانا به صورت مجازی فراهم شده است و تاکنون با استقبال نسبتاً خوبی هم مواجه شدیم.

وی افزود: بنابر درخواست های متعدد از سوی دانش آموزان ثبت نام در دوره های آموزش خبرنگاری به صورت کاملا مجازی صورت می‌گیرد و آنها می‌توانند با تکمیل فرم الکترونیکی ثبت نام خود را انجام دهند.

نماینده خبرنگاران پانا استان لرستان اظهار کرد: هدف ما این است هر مدرسه دارای یک خبرنگار و یک عکاس باشد و ثبت نام دانش آموزان به گونه ای است که اطلاعات خود را در بستر یک فرم تکمیل کنند و در جهت برگزاری دوره های خبرنگاری پانا و سواد رسانه ای و فضای مجازی با آنها ارتباط برقرار می‌شود.

وی گفت: در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشنهادات و انتقادات می‌توان در بستر اپلیکیشن شاد با نام کاربری (PanaAdmin@) ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را پیگیری کنند.

ویسکرمی گفت: ثبت‌نام فقط از طریق وبسایت B2n.ir/PanaLorestan صورت می‌گیرد و پشتیبانی صرفاً در جهت برطرف کردن مشکل دانش آموزان در دسترس خواهد بود و اطلاع رسانی ها هم از طریق کانال shad.ir/irsto_lorestan در بستر شاد صورت خواهد گرفت.

دانش‌آموز خبرنگار: سما هرسینی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار