معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش:

موفقیت‌ها در آینده، به تجربیات کسب شده در گذشته بستگی دارد

بهارستان یک(پانا)- معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش، کسب موفقیت‌ها در آینده را به استفاده از تجربیات گذشته، وابسته دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت‌ها در آینده، به تجربیات کسب شده در گذشته بستگی دارد

چهارمین نشست توجیهی و آموزشی مبلغان طرح امین مدارس بخش گلستان با همکاری دفتر امام جمعه با عنوان «تدریس بیانیه گام دوم انقلاب» و با حضور حجت‌الاسلام حسین درودی معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام محمود نورپور و مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام درودی در این نشست، ضمن اشاره به اهمیت و فعالیت‌های مبلغین طرح امین اشاره کرد و گفت: در دین اسلام، مبلغ خوب دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که یکی از آن ویژگی‌ها، داشتن اسناد مهمی مانند بیانیه گام دوم انقلاب به همراه خود است که بعنوان مستندی حائز اهمیت فراوان، عنوان شده است.

وی در ادامه با اشاره به فریضه واجب و فوری‌ که در بیانیه گام دوم انقلاب ذکر شده‌است، اظهار کرد: گذشته شناختی از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ زیرا برای برداشتن گام‌های استوار در آینده لازم است تا به شناخت درستی از گذشته برسیم و از تجربیات آن دوره، درس بگیریم.

این مقام مسئول در ادامه نظام، شهدا و دعای خیر والدین را دلیلی محکم مبنی بر روشنی مسیر دانست و تاکید کرد: اگر از این راهبرد مهم غفلت شود، به بیان مقام معظم رهبری، دروغ‌ها به جای حقیقت می‌نشینند‌‌.

حجت‌الاسلام درودی در ادامه عناوینی از گذشته شناختی، مانند تاریخ را نام برد و افزود: در اولین وهله، لازم است تا مبلغ از طریق محسوسات مردم، سپس مسلمات آنان و و بعد به مقبولات و مطبوعات مردم برسد که نباید در آن مقاومت داشته باشد.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام درودی به تدریس فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و فرآیند پرسش و پاسخ افراد حاضر در این نشست، برگزار شد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار