مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

سواد آموزی، ایجاد ارزش و قیمت در جامعه است

بهارستان یک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، برگزاری نهضت سواد آموزی را یکی از بزرگترین کارهای خوب و ماندگار منطقه دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۷۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سواد آموزی، ایجاد ارزش و قیمت در جامعه است

مراسم افتتاح مرکز یادگیری محلی دولتی نهضت سوادآموزی شهید واعظی با حضور حیدر محمدی‌ الموتی رییس اداره سوادآموزی و فرشته اکبریان معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این مراسم، گفت: برای استوار ماندن انقلاب، سواد‌آموزی برای تمام مردم لازم است؛ زیرا بی‌سوادی برای یک جامعه مسلمان انقلابی، مایه ننگ است.

وی افزود: بدین ترتیب لازم است تا همگی با همت و پشتکار قوی در این راه، مایه سربلندی جامعه اسلامی شوند؛ حرکت سوادآموزی، ایجاد ارزش و قیمت در جامعه است؛ لذا تمامی زحمات به ثواب الهی و پیشرف‌های کار می‌ارزد و نهضت سواد‌آموزی به انسان‌ها کلید تفکر و فراگیری بخشیده است.

آیت اصلانی در پایان تاکید کرد: برای هر فردی علم خواندن و نوشتن زبان مادری ضروری است؛ همچنین بسیار مهم است که تمامی مردم کشور، سواد روز دنیای خود را بشناسند و در تمامی امور، یاد خدا را در دل داشته باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه جورشعبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار