کیک انقلاب ،شیرینی مضاعف در جشن انقلاب به کام دانش آموزان گلستانی

گلستان (پانا) - همزمان با جشن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کیک مزین به پرچم سه رنگ و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و به عنوان نماد چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بُرش خورد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کیک انقلاب ،شیرینی مضاعف در جشن انقلاب  به کام دانش آموزان گلستانی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی استان گلستان، این مراسم در غرفه معاونت پرورشی و فرهنگی استان گلستان در دور میدان شهرداری منصوب به خیابان انقلاب برگزار شد. خیابان انقلاب میزبان جمع کثیری از دانش آموزان، فرهنگیان، مسوولان استانی و مردم همیشه در صحنه در جشن پیروزی انقلاب بود.

موسی کابلی، معاون پرورشی و فرهنگی استان گلستان ضمن تبریک درخشش طلوع چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن ارائه سخنانی در خصوص اصول و اهداف انقلاب اسلامی، اظهار کرد که با وجود بیش از چهار دهه توطئه و تحریم و فشارهای بی امان دشمنان، انقلاب اسلامی به لطف استقامت مردم و هدایتگری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، همچنان استوار است و چراغ راه برای مسیر آینده ایران است.

لازم به ذکر است کیک انقلاب که ابتکاری از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی استان گلستان بود، توسط مسوولان استانی از جمله مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، رییس کل دادگستری استان گلستان و دادستان استان در خیابان انقلاب دانش آموزان گرگان بریده شده و کام راهپیمایان پرشور گرگانی را شیرین کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار