به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

دو طرح اقتصادی در شاهین‌دژ به بهره‌برداری رسید

ارومیه (پانا) - دو طرح اقتصادی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شاهین دژ با سرمایه گذاری 35 میلیارد ریال و اشتغالزایی 40 نفر در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۴۷۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دو طرح اقتصادی در شاهین‌دژ به بهره‌برداری رسید

یکی از این طرح‌ها، کارخانه تولید آب معدنی شاهین دژ با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه پنج میلیون لیتر به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغال زایی برای 15 نفر در زمینی به مساحت سه هزار متر با زیربنای یک هزار و 500 متر مربع ایجاد شده است.

همچنین کارخانه بسته بندی خشکبار و مواد غذایی امروز و در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی و مسئولان شهرستان شاهین دژ افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در آیین افتتاح این طرح با اشاره به اینکه احداث صنایع تبدیلی علاوه بر اشتغالزایی و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان، موجب ایجاد ارزش افزوده برای تولید کننده می‌شود، افزود: واحدهای تولیدی در دولت سیزدهم رونق خوبی داشته است.

جواد کرمی اظهار کرد: حمایت از تولید و رفع موانع آن یکی از اولویت‌های اصلی دولت بوده که یک روز از هفته در استان به طور کلی به این موضوع اختصاص یافته است.

کارخانه فرآوری صنایع غذایی و بسته بندی و سورتینگ در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع و زیربنای یک هزار و 300 مترمربع شامل سالن های بسته بندی و تولید و فضاهای جانبی با صرف هزینه‌ای بیش از 10 میلیارد ریال بدون استفاده از تسهیلات بانکی و از محل آورده سرمایه گذاران به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه به طور مستقیم و غیرمستقیم برای 25 نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار