برف‌روبی معابر فرعی به محض اتمام بارش و عادی شدن شرایط معابر اصلی

تهران (پانا)- سخنگوی شهرداری تهران گفت ۳هزار و ۱۸۰ محفظه کیسه شن در تهران جانمایی شده که از ابتدای بارش امروز ‌تا به حال ۲ بار شارژ شده و مجدد هم شارژ خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برف‌روبی معابر فرعی به محض اتمام بارش و عادی شدن شرایط معابر اصلی

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران درباره عملکرد شهرداری در روز برفی پایتخت به تهران ۲۰ گفت: ما از روز جمعه و بعد از برف قبلی که باعث بروز مشکلاتی شد که مجدد بابت این اتفاق عذرخواهی می‌کنم، جلسات متعددی برگزار کردیم.

محمدخانی افزود: پیرو پیش‌بینی هواشناسی برای برف امروز جلساتی بین نهادهای مختلف از جمله بین شهرداری و پلیس راهور برقرار شد و هماهنگی‌های ویژه صورت گرفت. دیشب حوالی ساعت ۱۲ شب در تمامی شهرداری‌ها جلسات نهایی را برگزار کردیم.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه از ساعت ۲ بامداد گروه‌های خدمات شهری اقدام به شن‌پاشی در شریان‌های اصلی کردند، خاطرنشان کرد: از حدود ساعت ۵ تا ۶ صبح در تمامی معابر اصلی شهروندان شاهد خدمت رسانی همکاران من بودند.

محمدخانی تاکید کرد:با توجه به کاهش حجم بارش در مناطق جنوبی، برای برف‌روبی اولویت را به مناطق شمالی پایتخت دادیم و از مناطق جنوبی نیروهای برف‌روب را به مناطق شمالی گسیل کردیم.

وی عنوان کرد: گزارش راهور و مرکز کنترل ترافیک نشان داد که میزان کندی حرکت در امروز ۲۰ درصد بیشتر بوده که بخشی از آن به دلیل لغزندگی معابر طبیعی است. امروز شاهد مدت زمان طولانی بارش برف و کاهش شدید دما بودیم. صبح در منطقه اتوبان ارتش دمای منفی ۵ درجه را تجربه کردیم که نگرانی یخ‌زدگی معابر را به رغم شن‌پاشی داشتیم. تا همین لحظه هم این روند ادامه دارد.

محمدخانی در پایان تاکید کرد: تماس‌های مردم با ۱۳۷ درباره کوچه‌ها قابل توجه است. به محض پایان بارش سنگین برف سراغ معابر و کوچه‌ها می‌رویم. اکنون درخت تکانی‌ها آغاز شده و تا صبح عملیات برف‌روبی را به سمت کوچه‌ها می‌بریم. همچنین ۳۱۸۰ محفظه کیسه شن در تهران جانمایی شد که از ابتدای بارش امروز ‌ تاریخ حال ۲ بار شارژ شده و مجدد هم شارژ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار