راوی راهیان‌نور:

پیکارکنندگان در راه خدا، مورد لطف و بخشش پروردگار قرار می‌گیرند

بهارستان یک(پانا)- راوی راهیان‌نور وعده‌ خداوند نسب به شهدا را حق دانست و گناه کسانی که در راه خدا پیکار می‌کنند را بخشوده دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۷۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پیکارکنندگان در راه خدا، مورد لطف و بخشش پروردگار قرار می‌گیرند

علیرضا‌ محمودی راوی دفاع مقدس و راهیان نور دختران بهارستانی در مراسم اختتامیه این اردو، ضمن تشریح بخشی از خاطرات دوران شهادت رزمندگان را برای دانش‌آموزان، گفت: من در زمان جنگ دفاع‌ مقدس، خبر شهادت هم‌رزمانم را به خانواده‌شان اطلاع می‌دادم؛ یک‌روز که یکی از رزمندگان شهید شد، نمی‌توانستم خبر را به مادر پیر و تنهای او، بدهم؛ وقتی به منزل آنها رفتم، تا از در وارد شدم مادر آن شهید متوجه شد که به چه دلیلی به منزل وی آمده‌ام، هنوز حرفم را نزده بودم که سر به بیابان گذاشت.

او افزود: بسیارسخت است که فرزند جوانت را از دست‌‌ بدهی؛ اما برای شهدا اینگونه نبود، زیرا در راه‌ خدا جانشان را فدا کرده‌اند و خداوند وعده داده است که گناهان آنها بخشوده خواهد شد.

در ادامه، این اختتامیه با اجرای مداحی سعید قلی‌زاده و پرسش سوالاتی از دوران دفاع‌‌ مقدس توسط راوی راهیان‌نور از دانش‌آموزان و اهدای‌ هدایایی به پاسخ‌دهندگان، به پایان رسید و دانش‌آموزان پس از خداحافظی از شهدا، به‌سوی مناطق خود بازگشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه قبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار