رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در کهریزک:

از اساسی‌ترین شرایط موفقیت در تمامی عرصه‌ها، شناخت دشمن است

کهریزک (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت از اساسی‌ترین شرایط موفقیت در تمامی عرصه‌ها، شناخت دشمن است، در عرصه طبیعی، آدمی تا آن جا که دشمن را شناخته در دفع آن کوشیده و به موفقیت دست یافته است، ولی همین انسان ضربه‌های فراوانی از دشمن ناشناخته خود خورده است.

کد مطلب: ۱۳۴۷۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
از اساسی‌ترین شرایط موفقیت در تمامی عرصه‌ها، شناخت دشمن است

علیرضا عبدی، معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در جمع فرهنگیان، دانش آموزان ومردم شهیدپرور منطقه کهریزک که در یوم الله 22 بهمن گرد هم آمده بودند گفت: در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی هستیم که فجر انقلاب است نه برای ایران و ایرانی بلکه برای جهان یک روز بسیار بزرگ است، امروز روزی است که نقشه شیطان اکبر آمریکا در عالم با ظهور انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) نقش برآب شد.

عبدی افزود: سالها است که شیطان بزرگ انواع مختلف جنگها از جنگ اقتصادی که از اول انقلاب شروع شده تا جنگ سیاسی را به ما تحمیل کرده است . اما امروز او با جنگ هیبریدی یا جنگ ترکیبی که آخرین مدل جنگی است، به میدان آمده است.

وی در جمع مردم ولایت‌مدار باقرشهر و کهریزک و روستاهای تابعه ادامه داد: جنگ ترکیبی، جنگ «اجتماعی، سیاسی، زیستی، اقتصادی، نظامی» و هرنوع جنگی را شامل می شود، به عنوان مثال اغتشاشات اخیر که شاهدش بودیم هم بعدی از جنگ ترکیبی است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور افزود: در این جنگ بسیار پیچیده ، دشمن چشم امیدش به پیچیده ترین مسئله خانواده ها یعنی تربیت است. دشمن دقیقا روی تربیت جوانان ما متمرکز شده است.

عبدی اظهار کرد: دشمن با سند 2030 به میدان آمده است . شاید سوال خیلی از شما باشد که سند2030 چیست؟ شمارابه سخن مقام معظم رهبری ارجاع می دهم که به آموزگاران فرمودند «معلمی که برنامه های سند 2030 را درکلاس درسش پیاده می کند ، آن معلم برای آمریکا درخانه خودش سرباز تربیت می کند.» حضرت آقااین پیام را به معلمان سراسرکشور دادند ولی به نظر بنده این پیام برای پدرومادرها وائمه جماعات مساجد هم هست این پیام برای تمام کسانی است که مشغول کار تربیتی هستند. دشمن با سند2030 در تلاش است درون خانه های ما برای خودش لشکری محیا کند، این پیچیده ترین جنگی است که دشمن روی آن متمرکز شده است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: اولیای عزیزی که حواستان به فرزندانتان نیست و نمی دانید که از فضای مجازی چه خوراکی به فرزندتان می رسد ، باید حواستان باشد که زمینه رابرای دشمن فراهم نکنید. متاسفانه برخی از خانواده ها با رها کردن فرزندانشان در فضای مجازی زمینه را برای نفوذ دشمن در خانه هایشان فراهم می کنند ، خانواده های عزیز بدانند که ما خدمتگزاران تعلیم وتربیت نگران این جنگ نرم ، جنگ فکری و این نفوذ هستیم. خانواده ها باید بدانند که شیطان اکبر در حال تربیت سربازهایی است که هیچ هزینه ای برای او ندارند این نوع از جنگ برای شیطان بزرگ کم هزینه ترین وجذاب ترین نوع جنگهااست. گوشه ای از این جنگ نرم وجنگ فکری را در اغتشاشات اخیرشاهدش بودیم.

وی در پایان گفت: درجنگ نرم باید همه هوش و حواسمان رابه حرکات دشمن معطوف کنیم چون او درجنگ فکری زهررادرپوست شکلات به فرزندانمان می دهد. خانواده ها باید همه هوش و حواسشان را به خوراک فرهنگی فرزندانشان بدهند ، بایدحواسشان به ورودی ها باشد و از چیزی که مورد پسند شیطان اکبرآمریکا است پرهیزکنند.

خبرنگار : علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار