معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پیامی تاکید کرد:

نقش بسزای معلمان و دانش‌آموزان در پیروزی و دوام انقلاب اسلامی

تبریز(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر نقش بسزای معلمان و دانش‌آموزان در پیروزی و دوام انقلاب اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش بسزای معلمان و دانش‌آموزان  در پیروزی و دوام انقلاب اسلامی

پناهعلی حسین زاده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به رسم تقدیر از حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان آذربایجان شرقی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک در پیروزی و دوام انقلاب اسلامی معلمان و دانش آموزان عزیز بویژه معلمان و دانش آموزان استان قهرمان پرور آذربایجان شرقی سهم بسزایی داشته و دارند.

امسال نیز همانند سال های گذشته این قشر فرهیخته، بصیرت و زمان شناسی خود را به اثبات رسانده و با برنامه ریزی و اجرای باشکوه مراسمات ایام الله دهه مبارک فجر، خاطرات به¬یادماندنی را رقم زدند. مدیران، معلمان و دانش آموزان عزیز با شرکت در راهپیمایی حماسی، وحدت بخش و امیدآفرین یوم الله 22 بهمن، صحنه های زیبا و باشکوه را رقم زده و با آرمان¬های شهدا میثاق دوباره بستند.

درود بر شرف و غیرت همکاران عزیز که در کنار جهاد در سنگر تعلیم و تربیت در میادین اجتماعی و سیاسی نیز سکانداری و نقش آفرینی می کنند.

اینجانب به عنوان دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر لازم می دانم از زحمات قابل تحسین همکاران عزیزم تشکر نمایم. یقین دارم این زحمات رضایت شهدای عزیز و خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت. امیدوارم همواره در پاسداشت و عمل به آرمان های شهدا موفق و منصور باشید.

همچنین وظیفه خود می¬دانم از زحمات دانش آموزان عزیز در اجرای برنامه¬ها، نکوداشت یاد و خاطر شهدا و حضور با نشاط آنان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکر نموده و یادآوری کنم حضور پررنگ شما عزیزان در میادین انقلابی و اسلامی نویدبخش آینده درخشان برای کشور عزیزمان ایران اسلامی و یأس و ناامید کننده برای دشمنان اسلام است. سلامتی و موفقیت همه شما عزیزان آرزوی قلبی ماست. خداوند یار و نگهدارتان.

پناه علی حسین زاده

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان

و دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت دهه فجر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار