دختران انقلاب، آماده در میدان

کرج (پانا)- اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان البرزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط دختران انقلابی در میدان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دختران انقلاب، آماده در میدان

زمستان است و خیابان های خلوت،خیابان هایی که از شدت سرما مردمان زیادی در خود نمی بیند؛ اما امروز متفاوت است. بهمن، یک روز زمستانی که با حضور پرشور مردم، رنگ و بوی بهار را به خود گرفته؛روز آزادی کشور عزیزمان؛ کشوری که مردمانش دست در دست هم و با اراده محکم در چنین روزی تحولی عظیم ایجاد کردند.آری امروز ۲۲ بهمن است،روزی تکرار نشدنی.

بعد از آشوب ها و اتفاقاتی که دامن گیر کشور عزیزمان شد،همه دنیا منتظر زمین خوردن انقلاب اسلامی بودند،غافل از اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با همه سالهای دیگر تفاوت دارد.امروز،حضور پرشور مردم،سیلی محکمی به صورت جهان بود تا آنان بدانند که این انقلاب متعلق به مردم است و هرگز شکست نمی خورد. .

رمز پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی ،همین حضور به موقع مردم است.حضور به موقع مردم در صحنه های حساس انقلاب،همیشه باعث شده تا یوم الله ۲۲ بهمن،هرسال با شکوه تر از سال های قبل سپری شود.
حضور پر رنگ مردم در این راهپیمایی عظیم نشان دهنده،اقتدار،استقلال و آزادی انقلاب است که با زحمات و جانفشانی های فراوان یلان و شیرزنان کشورمان بدست آمده است.

در این میان نباید از نقش دختران انقلاب غافل شویم،دخترانی که با حضور خود رنگ و بوی متفاوتی را به این راهپیمایی بخشیدند.اجرای سرود همگانی،توسط ۱۳۵۷ نفر از دانش آموزان دختر ناحیه ۳ کرج نشان داد که دختران انقلاب،همیشه و همه جا از این افتخار بزرگ حمایت می کنند،و هر کجا که لازم باشد به میدان می آیند و از ارزش های خود دفاع می کنند.
امروز مردم کشور عزیزمان به دنیا نشان دادند که هیچ چیز نمی تواند میان مردم و هدف آنان ذره ای فاصله ایجاد کند.ما تا ابد ایستاده ایم و به هیچ کس اجازه نخواهیم داد که جای ما تصمیم بگیرند و بنیان این خانه را که با زحمت زیاد ساخته شده درهم بریزند.

دانش آموز خبرنگار: امیر مهدی رهنما

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار