فعالیت ۱۴۰ نمایشگاه انقلاب در مدارس خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در بازدید از نمایشگاه‌های انقلاب اسلامی مدارس بیرجند گفت در حال حاضر ۱۴۰ نمایشگاه انقلاب در مدارس استان فعالیت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۱۴۰ نمایشگاه انقلاب در مدارس خراسان جنوبی

سیدعلیرضا موسوی نژاد اظهار کرد: برپایی نمایشگاه های انقلاب در مدارس،تبیین کننده ارزش ها، دستاوردها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی و راهکاری ارزشمند برای جهاد تبیین است.

وی، با بیان این مطلب که بیان رخدادهای مختلف انقلاب و تشریح توطئه‌های دشمنان از سوی دانش آموزان تبلور عینی جهاد تبیین به شمار می رود، تصریح کرد: معرفی و بیان دستاوردهای مختلف انقلاب در ۴۳ سال گذشته و بررسی جنگ نرم و سخت استکبارجهانی علیه نظام و انقلاب امری مهم و تعیین کننده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، حمایت از ایده ها در راستای تقویت استعداد آن‌ها را زمینه ساز ترویج جریان سازی گفتمان انقلاب در بین نسل نوجوان و شناسایی توانمندی‌های آنها در گام دوم انقلاب دانست و عنوان کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب با شعار « ایران استوار ۴۴ سال افتخار» با هدف آشنایی دانش آموزان با نظام اسلامی، اهداف انقلاب، مقایسه قبل و بعد از انقلاب، کارنامه سیاه پهلوی، فرصت‌ها و تهدیدها،آینده پژوهی،مهدویت و دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب برپا شده است.

به گفته موسوی نژاد، این نمایشگاه ها در سه بخش دیروز، امروز و فردا به سیر شکل گیری تفکر استعماری، شاخص‌های استقلال، تاثیر انقلاب اسلامی بر استقلال ایران، گسترش فرهنگ مقاومت در جهان، افول فرهنگ غرب، ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه‌های ظهور پرداخته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار