مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

راه پیشرفت مملکت از توجه به دانش‌آموزان می‌گذرد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت راه پیشرفت مملکت از توجه به دانش‌آموزان می‌گذرد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
راه  پیشرفت مملکت از توجه به دانش‌آموزان می‌گذرد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آئین تجلیل از سرافرازان علم و پویایی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه خطاب به دانش آموزان گفت: علم خود را جهت دار و هدفدار کنید و علمی که خواهید آموخت و با آن خود را ارتقا خواهید داد امید است در جهت دین مان باشد.

علی مطهری بیان کرد: ما در علوم مختلف اعم از نظامی و پزشکی جزو کشورهای پرقدرت و پیشرفته دنیا و در ردیف کشورهایی هستیم که در حوزه علمی صرف جزو ۸ کشور دارای دانش بومی هسته ای هستند، کشور ما جز پنج کشور دارای دانش پیل‌های سوختی است و در نانو تکنولوژی هم در ردیف کشورهای برتر دنیا هستیم.

وی بیان کرد: در ساخت تاسیسات نیروگاهی و سدسازی نیز جزو کشورهای موفق هستیم و همه اینها دستاورد جمهوری اسلامی است، صیانت از این دستاوردها باید استمرار داشته باشد و این موضوع نیازمند همت جوانان و نوجوانان برای کسب پیشرفت‌های روز افزون است.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه گفت: تعداد دانش آموزان پایه دوازدهم مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه در سال تحصیلی گذشته ۲۵۴۶ نفر بود که از این تعداد ۴۲۵ نفر در آزمون سراسری پذیرفته شدند.

قاسم حشمتی گفت: ناحیه ۲ ارومیه دارای ۲۴ دبیرستان است و درصد قبولی های دانش اموزان این ناحیه در کنکور امسال ۱۶.۶۹ درصد بوده است؛ تعداد رتبه های سه رقمی این مدیریت هم ۵۶ نفر بوده است. تعداد پذیرفته شدگان این ناحیه دانشگاه فرهنگیان ۸۷ نفر است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار