نماینده خبرنگاران پانا در لرستان:

بهمن، ماه شوریدگی و دلدادگی است

خرم آباد (پانا) - نماینده خبرنگاران پانا استان لرستان عنوان کرد بهمن ماه شوریدگان و دلدادگانی است که سرمست از کلام و پیام امام راحل، خود را به خط خون و آتش زدند و گل تکبیر را در همه جای میهن شکوفا کردند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بهمن، ماه شوریدگی و دلدادگی است

محمدرضا ویس کرمی، نماینده خبرنگاران پانا در لرستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق ها را روشن کرد و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نورباران کرد.

وی افزود: دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود و رهبر معظم انقلاب فرمود: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش های اسلامی است.

ویس کرمی خاطرنشان کرد: بیست و دوم بهمن نه تنها نباید به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغاز حیات رژیم دیگر تلقی شود، بلکه باید از آن به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ عطف در روند مبارزات ملت ایران یاد کرد.

نماینده خبرنگاران پانا در لرستان گفت: من به نوبه خودم ایام پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل را به تمامی ملت ایران تبریک عرض می‌کنم و از دانش آموزان عزیز ایران دعوت می‌کنم در این راهپیمایی حضور پیدا کنند و استقلال و وحدت ایران اسلامی را فریاد بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار