آغاز فعالیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک اردبیل

اردبیل(پانا) - شهردار اردبیل از آغاز فعالیت و بهره‌برداری از مرکز هوشمند کنترل ترافیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرداری اردبیل به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: مرکز هوشمند کنترل ترافیک و اتاق مانیتورینگ در طی یک سال تجهیز شده است و امروز با بهره برداری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد زیرساخت‌های مطلوب شهری است، افزود: با آغاز فعالیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک و اتاق مانیتورینگ میزان کنترل‌های مدنظر ترافیکی و حتی نظارتی به نحو قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت.

شهردار اردبیل با اشاره به افتتاح پارکینگ یاس محمدیه با ظرفیت ۱۸۵ دستگاه خودرو واقع در مابین میدان قیام و میدان امام حسین (ع) گفت: قطعاً با افتتاح این پارکینگ در مرکز شهر در یکی از نقاط پرتردد شاهد کاهش ترافیک خواهیم شد.

صفری با بیان اینکه توسعه پارکینگ‌های شهری از مهمترین برنامه‌ها است، گفت: در راستای توسعه و ایجاد پارکینگ در سطح شهر استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مبنای کار است.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ۴۴ پروژه عمرانی، مشارکتی، ترافیک، زیباسازی و فضای سبز با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف شهر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

شهردار اردبیل ادامه داد: مجتمع تجاری مسکونی تابان واقع در میدان ایثار به طرف میدان ولایت با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری رسیده و تحویل شهروندان می‌شود.

صفری افزود: عملیات اجرایی فاز ۳ خشکبار با پارکینگ نیز امروز آغاز می‌شود، فازهای قبلی این بازار چون پارکینگ نداشت بنابراین در این فاز پارکینگ ویژه در نظر گرفته شده تا با راه‌اندازی این بازار از نظر پارکینگ مشکلی نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حاضر عملیات خاکبرداری پل بسیج آغاز شده بهار سال آتی با حضور مسئولان کشوری عملیات اجرایی آن به صورت رسمی آغاز می‌شود، همچنین در خصوص پل قدس نیز عملیات عمرانی تمام شده و تنها بحث زیباسازی آن باقی‌مانده که به محض اتمام به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار