رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان:

مخاطب مسابقه آدم و هوا دانش‌آموزان هستند/ فیلم

اصفهان (پانا) - رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان عنوان کرد به این دلیل که درصد زیادی از حمل و نقل سطح شهر اصفهان، به واسطه حضور دانش‌آموزان و سرویس‌های مدارس است، دانش‌آموزان برای مسابقه آدم و هوا به عنوان مخاطب انتخاب شدند که به بحث آلودگی هوا و مصرف انرژی توجه بیشتری داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مخاطب مسابقه آدم و هوا دانش‌آموزان هستند/ فیلم

سید مهدی سجادزاده، رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در گفت و گو با پانا گفت: «دو محور نیز برای مسابقه قرار داده شده است. دانش آموزان پایه های اول تا سوم ابتدایی با موضوع آلودگی هوا یا مصرف انرژی نقاشی های خود را بکشند و تا بیست و چهارم بهمن ماه به مدیر مدرسه خود تحویل دهند. ما به مدارس مراجعه می کنیم، طرح ها را دریافت می کنیم و اوایل اسفند ماه داوری خواهد شد و اواسط اسفند نیز در قالب یک مراسم اختتامیه به سی نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.»

در ادامه ابوالفضل توکلی، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری استان اصفهان نیز گفت: «همانگونه که دانش آموزان در بحث راهنمایی و رانندگی بعنوان همیار پلیس فعالیت می کنند، از آنها می خواهیم در امر حمل و نقل و ترافیک نیز همیاری کنند و در خصوص ترددهای درون شهری و برون شهری به خانواده خود توصیه کنند که از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس واحد، تاکسی های درون شهری، مترو و قطارهای شهری استفاده کنند. همچنین از دانش آموزان می خواهیم خانواده خود را ترغیب به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کنند.»

دانش آموز خبرنگار: هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار