همایش نونهالان گام دوم انقلاب در سورشجان

سورشجان (پانا) - به مناسبت دهه فجر، همایش بزرگ نونهالان گام دوم انقلاب در شهر سورشجان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش نونهالان گام دوم انقلاب در سورشجان

این همایش با حضور دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهر سورشجان و با هماهنگی معاونت آموزش ابتدایی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

دراین همایش مجتبی نظر نژاد، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه لاران ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به حضار و تبریک دهه فجر به دانش آموزان گفت: همه شما بانوان آینده ساز کشور هستید پس در راه آبادی و سرافرازی میهن بکوشید.

بهاره ملک پور، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه نیز در گفت و گو با پانا تعداد دانش آموزان شرکت کننده در این همایش را بیش از ۴۰۰ نفر از مدارس دخترانه شهر سورشجان اعلام کرد و افزود: این قبیل همایش ها در راستای اجرای برنامه گام دوم انقلاب و آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

در ادامه از کلیه کسانی که در اجرای برنامه مشارکت داشتند تقدیر و تشکر به عمل آمد، همچنین میلاد صادقی، کارشناس تربیت بدنی وسلامت اداره آموزش و پرورش منطقه از دانش آموزانی که در مسابقات ورزشی استانی مقام کسب کرده بودند تجلیل کرد.

خبرنگار: لیلا کریم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار