نوری در گفت‌وگو با پانا

آموزش و پرورش پیگیرعلت مسمومیت دانش‌آموزان قمی است

تهران(پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت آموزش و پرورش پیگیرعلت مسمومیت دانش‌آموزان قمی است و برای احتیاط؛ دانش‌آموزان مسموم را با رضایت والدین به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردند تا بررسی‌هایی تخصصی انجام گیرد که در مجموع آزمایش‌هایی از 18 دانش‌آموز گرفته شد و مشکلی نبود و اکنون این افراد در حال ترخیص هستند‌.

کد مطلب: ۱۳۴۵۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش پیگیرعلت مسمومیت دانش‌آموزان قمی است

یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش در خصوص حادثه مسمومیت دانش آموزان در قم در گفت‌وگو با پانا گفت: «دلایل مختلفی در این حادثه دخیل هستند، در این راستا فرصتی برای بررسی مد نظر گرفته شده است، گروهی در حال بررسی ماجرا هستند. طبق پیگیری ها از رئیس آتش نشانی قم، علت حادثه گاز آمونیاک نبوده است. البته برخی به ما گفته بودند که علت حادثه گاز منواکسیدکربن است که علاوه بر این، نشت گاز در موتورخانه برخی مدارس نیز می تواند علت حادثه باشد.»

وی ادامه داد: «برای اطمینان از وضعیت سلامت دانش‌آموزان، مدارس قم دو روز تعطیل شد. همچنین موتورخانه مدارس ترمیم خواهد شد‌.»

وزیر آموزش و پرورش در خصوص وضعیت دانش آموزان در این حادثه خاطرنشان کرد: «از دانش‌آموزان ‌نمونه‌گیری خون و اکسیژن‌سنجی‌ انجام شد‌ که وضعیت همه طبیعی بود و برخی را هم برای احتیاط با رضایت والدین به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردیم تا بررسی‌هایی تخصصی انجام گیرد که در مجموع آزمایش‌هایی از 18 دانش‌آموز گرفته شد که مشکلی نبود و اکنون این افراد در حال ترخیص هستند‌.»

خبرنگار دانش آموز: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار