رسانه‌ها در خط نخست جهاد تبیین هستند

بوشهر(پانا) - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در آیین پایانی جشنواره ابوذر گفت رسانه‌ها در خط نخست جهاد تبیین هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها در خط نخست جهاد تبیین هستند

اکبر پورات در جشنواره ابوذر استان بوشهر اظهار کرد : دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها است که ببینیم چه برنامه‌ها و ارزش‌هایی مد نظر بوده و اکنون در چه وضعیتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در تحول در زمینه‌های مختلف دارند گفت : رسانه‌ها در خط اول جهاد تبیین هستند .

پورات تصریح کرد: انعکاس مطلوب خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی از مهمترین برنامه‌های رسانه‌ها است.

معاون سیاسی، امنیی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز ۷۰ درصد از فضای مجازی کشور در اختیار دشمن است و باید در برابر آن، لشکر رسانه‌ای شکل گیرد.

پورات ادامه داد: امروز رسانه‌ها همانگونه که می‌توانند بزرگترین تهدید باشند، مهم‌ترین ابزار هستند و جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز بسیج کننده لشکر رسانه‌ای نظام اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت : یکی از اقدامات در راستای استفاده حداکثری از توان رسانه‌ای استان بوشهر تاکید بر انتخاب یک مشاور رسانه‌ای از سوی همه دستگاه‌های این استان است.

پورات خاطر نشان کرد : کاروان خدمت‌رسانی استان بوشهر در دهه فجر فعال است و در این مدت ۳۱۲ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در سراسر این استان افتتاح و اجرایی می‌شود.

پورات با اشاره به سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر گفت: در این سفر نیز بهره برداری و آغاز عملیات پروژه‌های بزرگی در حوزه نفت، گاز و عمرانی و اقتصادی در سراسر این استان برنامه ریزی شده است.

در این آیین از آثار برتر حوزه رسانه استان بوشهر در جشنواره ابوذر، تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار