سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد؛

تصویب 15 میلیارد تومان برای کمک به شهر خوی در جلسه شورای شهر تهران

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران گفت در جلسه امروز شورا طرح دو فوریتی مجوز شهرداری تهران جهت کمک به آسیب‌دیدگان و زلزله‌زدگان شهر خوی مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا رقم ۱۵ میلیارد تومان برای کمک به شهر خوی مورد تصویب اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۴۵۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تصویب 15 میلیارد تومان برای کمک به شهر خوی در جلسه شورای شهر تهران

علیرضا نادعلی نیز در پایان یکصد و بیست وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این جلسه لوایح ارسالی شهرداری تهران در خصوص عوارض و بهای خدمات بیشتر در حوزه اجتماعی و فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جریان این جلسه بحث بهای خدمات کارشناسی سازمان آتش نشانی، عوارض تابلوهای تبلیغاتی مغازه‌ها و عوارض پایش و نظارت تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر و عوارض آنتن‌ها و دکل‌های سطح شهر به تصویب اعضای شورا رسید و همچنین بهای خدمات استفاده از مکان‌های تفریحی همچون برج میلاد، باغ موزه‌ها و موزه‌های متعلق به شهرداری و بهای خدمات مهاجرین و اتباع مورد بررسی و تصویب اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

وی تاکید کرد: در این جلسه طرح دو فوریتی مجوز شهرداری تهران جهت کمک به آسیب دیدگان و زلزله زدگان شهر خوی مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا رقم ۱۵ میلیارد تومان برای کمک به شهر خوی مورد تصویب اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت. همچنین به دلیل آلام مردم شهر خوی مقرر شد هر یک از اعضا چند روز از حقوق ماهیانه خود را تقدیم کنند تا گوشه‌ای از شرایط و مشکلات فعلی در شهر خوی تغییر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار