در گفت‌وگو با پانا:

بهزاد داداش‌زاده: همه تیم‌های صنعتی برای سپاهان بازی می‌کنند

۵ سال قهرمانی پیاپی پرسپولیس برای خیلی‌ها سنگین است/بعضی تیم‌ها اول فصل برای داوران پول کنار می‌گذارند!

تهران (پانا)- پیشکسوت پرسپولیس معتقد است، اشتباهات سریالی علیه سرخپوشان پایتخت هدف‌دار بوده و دوست ندارند این تیم قهرمان شود.

کد مطلب: ۱۳۴۴۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بهزاد داداش‌زاده: همه تیم‌های صنعتی برای سپاهان بازی می‌کنند

مجتبی سیدی / داداش زاده در گفتگو با پانا، با اشاره به اشتباهات سریالی داوران علیه پرسپولیس گفت: «دیگر نیازی به گفتن ندارد. معلوم است چه خبر است و نمی‌خواهند پرسپولیس را صدر ببینند. می‌دانند چون در زمین حریف این تیم نیستند، داوران را بسیج کردند تا سر تیم را ببرند. بچه‌های ما می‌دانند که با این روند شانسی ندارند. اما نباید امیدشان را از دست دهند. آن‌ها به‌راحتی ۸ امتیاز اختلاف را به صفر رساندند. خوب مشخص است که می‌خواهند قهرمانی را از ما بگیرند. بچه‌های ما نباید گاف دست داوران بدهند. متأسفانه فوتبال از شکل اصلی‌اش خارج‌شده و نتایج جای دیگری رقم می‌خورد. حوادث کشور به سمتی رفته است که بیشتر درگیر حواشی هستیم تا متن.»

وی با اشاره به صحبت‌های یحیی گل محمدی افزود: «چه یحیی بگوید چه نگوید، پرسپولیس تیمی مردمی و پرطرفدار است که همیشه حامی‌اش مردم بوده‌اند. به خاطر همین است که نمی‌خواهند تیم ما نتیجه بگیرد. مگر می‌شود، تیم با این کیفیت بازی کند و در عرض ۳ هفته، اختلاف ۸ امتیازی را به صفر برسانند و تیم محبوبشان صدرنشین شود؟ چند تیم صنعتی در لیگ داریم؟ همه این تیم‌های صنعتی برای یک تیم (سپاهان) می‌جنگند. فولاد و آلومینیوم یقه همه را می‌گیرند، ببینید مقابل سپاهان هم این‌طور بازی می‌کنند؟ همه دارند برای سپاهان بازی می‌کنند چون آن‌ها میلیاردها تومان هزینه کرده‌اند.شنیدم با امید نورافکن برای ۳ سال، ۱۰۰ میلیارد قرارداد بسته‌اند. خب؛ مگر می‌شود برای یک بازیکن که ملی‌پوش هم نیست، این‌همه پول داد؟.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «کمک‌داور خودش خط آفساید را اشتباه ایستاده است. اما داور می‌توانست اخراج نکند. آن پنالتی که داور نگرفت، پیرزن هم آن را پنالتی می‌گرفت. ترابی افتاده اما بازیکنان حریف به سمتش هجوم می‌برند. داور ایستاده و نگاهشان می‌کند. پرسپولیس چقدر بدبخت شده است که در آزادی روز روشن سرش را می‌برند. اوضاع پرسپولیس بحرانی نیست اما بحرانی‌اش می‌کنند. بازیکنان باید با این دیدگاه به زمین بروند که یک بر صفر از حریف عقبند. الان باید حتماً مقابل صنعت نفت هر طور شده به برتری برسند. این تیم قعرنشین است و چیزی برای از دست دادن ندارد. بازی با تیم‌های قعرنشین سخت‌تر از تیم‌های مدعی است.»

بهزاد داداش زاده گفت: «وقتی داور ببیند، بازیکن برای ۳ سال ۱۰۰ میلیارد تومان پول می‌گیرد، شک نکنید آن‌ها هم وسوسه می‌شوند. هرکس می‌گوید، داوران را نمی‌خرند، دارند دروغ می‌گویند. لیگ‌های پایین‌تر که هیچ نظارتی نیست، افتضاح‌تر است. حتی بعضی تیم‌ها اول فصل برای داوران پول کنار می‌گذارند. طرفداران پرسپولیس باید واقع‌بین باشند. ۵ قهرمانی پیاپی پرسپولیس برای خیلی‌ها سنگین است. این‌ها نمی‌خواهند این تیم رنگ قهرمانی ببیند. رئال هم بیشترین قهرمانی اروپا را وقتی دارد، دشمن زیاد دارد. پرسپولیس هم همان‌قدر که پرطرفدار است، دشمن زیاد دارد. این پرسپولیس به‌مراتب قدرتمند و بهتر از پرسپولیس سالهای قبل است اما می‌بینید که چه اتفاقاتی را برایش رقم می‌زنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار